• bumbibjörn

hallstahammar????

SNÄLLA hjälp mig!!! Någon vänlig själ som kan rekommendera en bra frisör som är duktig på bruduppsättning samt någon som är duktig på makeup. Vi kommer att gifta oss i Hallstaoch det var många år sedan jag flytta därifrån så jag vet inte något om någon... Blommor verkar det bara vara Åsby som gör, filial i centrum. Någon som vet om dem är bra?

• Svar på tråden hallstahammar????
  • brolencarlsson
    bumbibjörn skrev 2011-04-07 21:06:53 följande:
    SNÄLLA hjälp mig!!! Någon vänlig själ som kan rekommendera en bra frisör som är duktig på bruduppsättning samt någon som är duktig på makeup. Vi kommer att gifta oss i Hallstaoch det var många år sedan jag flytta därifrån så jag vet inte något om någon... Blommor verkar det bara vara Åsby som gör, filial i centrum. Någon som vet om dem är bra?
    Frisör och make-up vet ja inget om i hallsta, men åsby-floristen är jättebra och supertrevliga :0)

Ulrika som jobbar där gör jättefina brudbuketter!!!

Ja praktiserade där i 8veckor under min utbildning så jag kan varmt rekomendera dom :0)

Lycka till!!
  • belladonna

maila mig privat så ska du få nr till en tjej som gör blommor hår o make (två tjejer) skit duktiga :) (billigt med

• bumbibjörn
    belladonna skrev 2011-04-08 17:05:19 följande:
    maila mig privat så ska du få nr till en tjej som gör blommor hår o make (två tjejer) skit duktiga :) (billigt med
    Snälla skriv din mailadress...
  • Merrick

Floristen i Hallsta (Åsbyägd) är toppenbra, fråga särskilt efter Anna Thunblom, hon är jätteduktig! Vad gäller hår och make har jag ingen koll....

• bumbibjörn

Tack snälla för tipsen! Belladonna saknar din privata mail o vore så tacksam om du skulle vilja maila mig dina tips... jessica.west2@eskilstuna.se. Börjar bli högtid att ta tag i det där med brudbukett, hår och make.

Svar på tråden hallstahammar????