• kandersson174

Bordsplaceringsverktyg- hjälp!

Någon som lyckas använda det som finns här på BT? Jag lyckas göra ett bord med rätt antal platser osv, jättebra. Men sen när jag ska fylla i namnen börjar problemen- dels ser man inte de namn man redan fyllt i och för att se dem måste man spara. När man sedan sparat syns de visserligen men då går det inte att fylla i fler namn!! Hopplöst.

Någon som känner till något annat verktyg som faktiskt fungerar?

• Svar på tråden Bordsplaceringsverktyg- hjälp!
  • errekrook

Tack! Har haft precis samma problem! Den är ju värdelös den här på BT! Man vill ju kunna flytta runt och pussla lite. Trodde det var det som var grejen. 

• Sackhina

Har fått till svar av BT att det är en bugg och att de hoppas att den ska vara löst snart....

• TheD

För några dagar sedan gick det jättebra men sen igår tror jag då fungerade det inte alls.

• kandersson174

Perfecttableplan kollade jag lite på, men det verkar som om alla gäster görs i par och att man bara kan sätta ut dem parvis också? Inte anpassat för svenska förhållanden mao... här delar vi ju på gifta par för det mesta

• hoodilady
    kandersson174 skrev 2011-04-13 15:48:30 följande:
    Perfecttableplan kollade jag lite på, men det verkar som om alla gäster görs i par och att man bara kan sätta ut dem parvis också? Inte anpassat för svenska förhållanden mao... här delar vi ju på gifta par för det mesta
    Nej, du kan lägga in singlar och du kan även lägga in par och dela upp dem, det är inte verktyget som väljer vart de ska sitta, utan du får flytta runt som du vill!
  • XenaK

Jag har lagt in folk i grupper, för att alla ska känna folk i närheten men ändå kunna blanda upp bordsplaceringen så mycket som möjligt

3 September 2011
Svar på tråden Bordsplaceringsverktyg- hjälp!