• tigern83

    Rainbow club - värda sitt pris?

    Jag är helt förälskad i ett par skor från Rainbow club. Men de är ju så attans dyra, 129€. Hra hittat lite billigare på nätet, så det blir ca 100€ med frakten. Är de verkligen så bekväma som folk säger? :) Är de värda att sätta så mycket pengar på? För man vill ju väldigt gätna ha en bekväm sko hela dagen och kvällen. Ska nog köpa ett par billiga ballerinor sådär ifall om. Men själv brudkosn vill jag nog gärna ha på mig så länge som möjligt, helst hela kvällen också.

  • Svar på tråden Rainbow club - värda sitt pris?
  • Pachelbel

    Jag är också väldigt sugen på att köpa ett par Rainbow Club skor, Sylvie...och jag inbillar mig att det är värt att lägga pengarna på dem. Jag tänkte försöka prova ett par, vet att det finns i närheten här, även om inte de har just min modell eller så, bara för att känna efter lite. Men sedan blir det nog så att jag skickar efter från England, hellre än från Sverige, där de tycks ta minst 1200 kr för dem? Det skulle vara intressant att höra om det finns någon som köpt Rainbow Club, och som kan berätta vad de tyckte om dem.

  • Millemoj

    Jag har skor från Rainbow club. De är jättesköna och tror verkligen att de kommer att vara bekväma en hel dag.
    Jag betalade visserligen inte för mina, fick dem i priset med klänningen - men hade köpt dem oavsett. De kostar 1200:- men hekt klart värt det tycker jag. Dessutom kan de färgas, vilket gör att de förmodligen kommer mer till användning än ett par vita brudskor som ej kan färgas.

    Min syster hade också skor från Rainbow club när hon gifte sig och även hon tyckte att de var supersköna ochväl värda priset.

    här är en bild på mina skor!


  • tigern83
    Millemoj skrev 2011-04-07 01:45:00 följande:
    Jag har skor från Rainbow club. De är jättesköna och tror verkligen att de kommer att vara bekväma en hel dag.
    Jag betalade visserligen inte för mina, fick dem i priset med klänningen - men hade köpt dem oavsett. De kostar 1200:- men hekt klart värt det tycker jag. Dessutom kan de färgas, vilket gör att de förmodligen kommer mer till användning än ett par vita brudskor som ej kan färgas.

    Min syster hade också skor från Rainbow club när hon gifte sig och även hon tyckte att de var supersköna ochväl värda priset.

    här är en bild på mina skor!


    Det är lite det jag har tänkt också, att färga dem. Svarta t.ex. är ju jättelätt att använda sen ocks. Plus att ev. smuts inte syns lika bra då.

    Åh, om de skulle höra till klänningen automatiskt ;)
  • Popcorn81

    Rainbow är värda sitt pris. De har flera olika kollektioner till olika prisnivåer. Jag har valt Else Shiraz och de är grymt sköna. Har färgat dem cerisa för att matcha färgtemat. Köpte mina hos bröllops-festkläder, www.brollopfest.com

Svar på tråden Rainbow club - värda sitt pris?