knyttan skrev 2012-02-19 16:40:26 följande:
Hej hörrni!
Ni som beställt från Milly, hur länge har ni fått vänta? Jag fick beskedet att det skulle ta en o en halv månad innan klänningen skulle vara klar, och nu har det gått ganska precis två månader sen jag beställde, men så har det ju varit kinesiskt nyår mm, så om man räknar bort det så borde den väl vara klar nu snart?? Eller har det tagit längre tid änså för er? Jag beställde också en bolero, kan det göra att man får vänta längre?
Uscha nu börjar jag bli nervös, tänk om det blir helt misslyckat! Det känns som om det är så många som har haft problem med Milly på sistone...
Min klänning tog ganska exakt 1 ½ månad från att jag beställde till att den var här. Blev väldigt förvånad också med tanke på att det bara tog två dagar att skicka den från Kina, det står ju typ 14 dagar som det billigaste fraktalternativet.
Din klänning borde vara på gång snart, men som du säger så har ju nyåret säkert försenat den en del.
Och det blir säkert inte misslyckat, ingen idé att vara jättenegativ innan du har sett den. Det blir bara jobbigare. (Been there.) *håller tummarna för en superklänning*