daniiel skrev 2012-06-17 11:22:35 följande:
Det förstår jag, den är ju jättefin :) Hoppas du ska bli nöjd med den sen. Hehe mja, jag är själv livrädd för just färgen champange, då den lätt blir så väldigt gul och klänningen kan nästan se pissgul ut tycker jag :P Jag tycker därför att ivory är bättre, en riktigt härlig vitfärg :) Smaken är ju dock som baken och man ska ju välja det man själv tycker bäst om :)
Hehe ja, boleron blir nog finast om den är i ungefär samma färg som klänningen, så om klänningen blir ivory, så passar det nog bäst om den också är i ivory :) Eller så kör du boleron i champange och sätter typ ett champangefärgat band i midjan. Man kan välja "choose yourself" också och få den i vilken färg man vill :)
Jag är också rädd för champange om det inte är rätt färg. Antar att nan inte vågar lita på de färgkartor som, finns på sidan? kan ju se annorlunda ut på min skärm också! nä nu lutar det faktikt åt ivory! böjde skärmen på datorn och kollade på färgkartan och då ser taffeta champangen lite mörkare, gulaktig ut! tror inte jag vågar chansa!
När jag får hem klänningen lägger jag ut bilder så ni får se den också! hoppas bara den kommer passa. Ska försöka vara så noga med måtten jag bara kan! men i.o.m korsettsnörningen borde det ju bli bra