• L och J

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Dessa 2 beställde jag från dinobridal, shit va spännande!!

vad tycker ni?

• L och J
    eml33h skrev 2012-10-30 15:04:19 följande:
    Den översta va kanonfin : )
    När gifter ni er?
    Tack
    Augusti 2013 hoppas vi på
    Lär ju ta ett tag att få hit dom, och sen måste dom säkert sys om lite. Man vet ju inte hur storlekarna är.

• L och J

Tack Daniiel!
    Spännande

Vad tror det är för tyg i den översta klänningen? Läste nåt om att taffeta är lite prassligt?? De vill jag ju inte ha

• L och J
    daniiel skrev 2012-10-30 23:39:55 följande:
    Jag tror att den äkta är gjord i silkestaft, men kopian kommer nog bara i polyestersatin och den kommer nog vara bara bra :) Är den i taft, så tror jag inte du kommer lägga någon större vikt vid det ifall du tycker om klänningen i övrigt :)
    Tack, du är en ängel!
    Jag e helt lost i denna bröllopsdungel  
  • L och J

*bröllopsdjungel* skulle det så klart stå Flört

• L och J
    julle79 skrev 2012-11-03 21:27:55 följande:

nyfiken har du lagt nån beställning eller tom fått kläningen??? så nyfiken

Jag har gjort en beställning, men nånting hände när jag skulle betala.
    Och nu har jag order nr, och det står order status" pending". Men dom svarar inte på mailen.. 
    Fattar inte vad som händer, skit skumt. Har ju även mailat bilder med ändringarna och mailat 3 ggr och frågat om allt e ok, att dom fått bilderna. Men inget svar...
  • L och J

Julle79,
    Jag beställde från dinobridal, och har haft mailkontakt med dom innan, frågade om dom kunde sy dom som på bilderna. Inga problem sa dom, men sen jag la beställningen så har jag inte fått svar. 
    Det är säkert ingen fara, men ett ok hade dom ju kunnat skicka. Om det nu är ok..  

• L och J
    Rosie skrev 2012-11-04 20:34:56 följande:
    L och J det funkar inte att betala med VISA hos dinobridal, de gjorde jag med först men dåblev det bara pending. Vi fick göra betalning via western union.
    Jaha! jag vet att det skrivits i tråden om nåt sånt, men inte hunnit läsa här så noga!

Tack för att du medelar mig!

Men hur gör jag nu då??
  • L och J

Nuär denna skönhet också beställd! Spännande!
  • L och J
    majjja skrev 2012-11-07 18:21:33 följande:
    idag kom äntligen min klänning :) 

Eftersom jag försökte testa den fort som attan innan sambon kom hem så blev bilderna därefter...

Den ska nog snöras hårdare i ryggen och så funderar jag på om jag inte borde lämna in den för att kortas av lite och tas in en aning både på spetsöverdelen och på klänningen, det känns som att det inte skulle göra något om den var aningen mindre, för att snörningen ska bli snygg. (jag drar åt överdelen på bilden, den sitter lösare egentligen) 

Med spetsöverdselen på...

och utan... 

Slöjan var inte fullt så puffig som jag ville ha den så jag säljer nog den, eller ger den till barnen som leksak,
    men själva klänningen är jag grymt nöjd med, känns så "jag" :)  
    Kul att du är nöjd! den ser fin ut! Men jag håller med om att den skulle bli snyggare om den kortas av lite
  • L och J
    Galathea skrev 2012-11-08 01:16:46 följande:
    Åh hjälp, jag skickade just in en beställning :O
    Nervigt som fasen ju! Hoppas hoppas hoppas det blir bra nu :) 
    Vad har du beställt? Lägg gärna upp bild!Glad
  • L och J
    eml33h skrev 2012-11-08 12:52:36 följande:
    DHL ringde och ville lämna ett paket..
    Beställde min klänning för 2 veckor sen från dino, på paketet står det avsändare zarabridal..
    Hjälp.. det ligger här på mitt skrivbord, jag vågar inte öppna det!!
    Men åååh! va konstigt att det står zarabridal. Men du måste ju öppna tjejen Jag håller tummarna!!!
  • L och J
    eml33h skrev 2012-11-10 13:17:16 följande:

Med skor och underkjol!
    Jag är så sjukt, sjukt nöjd! :)

Roligt att du e nöjd! den är kanonsnygg!!Skrattande
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!