Kinaklänningar och gaffel däremellan!
72$
72$
Ååå så fina, ochs om du säger den sista va jätte fin.
Jag har ju precis beställt från LIB, men jag beställde inte slöja utan massa annat krafs ;) olika hår dekorationer, birdcage.... Ångrar nu att jag inte beställde....
Operfekt: Kanon fin klänning, och som du säger....... den sitter PERFEKT ;)
Jag gillar bandet i midjan :) Ni skall inte ha någon temafärg på bröllopet som du kan ta upp i bandet?
Eller du kanske föredrar den helvit.....
Jag testar att fråga igen! Någon som har en lång slöja med spetskant som dom vill bli av med :)
Ang alkohol, så skall jag sätta mig ner med min far idag och titta på vad som skall handlas in :S , vi gifter oss 16/6 och jag känner att vi är ute i sista laget :/. Jag håller tummarna för att min far kan hjälpa mig att handla upp sakerna för han med mamma och vänner skall ner till Tyskland nästa helg. Någon mer med ca 70 gäster som har skrivit sin inköpslista? Vi skall ha förrättsvin, varmrättsvin, dessertvin, avec, och sen för själva festen på kvällen. Vi har tänk att ha en bar där en vän hjälper oss med att blanda drinkar. Hade tänkt att ha 4 st olika drinkar och även tex whisky. Jag hade en ide att köpa någon av Santa Marias drinkmixer på påse. Blanda i ordning, sprit och påsen. Ha det i en "dunk" för att kunna tappa upp lite drink mix i glaset och sedan fylla på med tex socker dricka och is. Vad tror ni om detta? Så får man en "mer" avancerad drink fast ändå inte ;)
Tinzi: ååååå så vackra ni e :) klänningen blev verkligen kanon! Det är sådan skillnad på att "bara" stå och testa den hemma och verkligen bära den på sin bröllops dag! ni strålar :) Släpet gör sig kanon när du går upp för trappan och ang vecket i midjan så tror jag inte alla stirrade sig trötta på det utan på ER!!!
åå jag väntar oxå på beställning från Lightinthebox. :)
Dom hade räknat med att den skulle komma runt den 21:e så då håller jag tummarnma att det går lika smidigt för mig och att den är här inom tidsramen.
Ungbrud: testa att inte snöra den så hårt över rumpan, så kanske den faller ut lite mer och midjan blir mer markerad.
Woho i förrgår skickade dom min extra beställning från lightinthebox :) Saken va den att min första beställning blev försenad så jag fick en rabatt kupong på 20$ så jag passade på att beställa 2 underkjolar för mig och min dotter och en lång slöja med spets till mig! Men jag tryckte lite fel på leverans och valde den billigaste och långsammaste , och den tar 10-20 dagar och är inte spårbar :( Är det någon annan som valt den långsamma leveransen får LITB och hur lång tid har det tagit för er inså fall? Saken är ju den att jag gifter mig den 16/6 så det va när dom skickade den 17 dagar kvar till vigsel! Så håll tummarna för mig nu så att jag hinner få sakerna innan. Jag får hyra en underkjol gratis där ifrån jag köpt klänningen, så underkjol har jag, men kunder inte hålla fingrarna i styr på LITB ;) , slöja har jag med men den är armbågs-lång....... Åååå va det e svårt att inte shoppa från Kina :P