Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Min sambo skulle strypa mig lååångsamt.
Förresten 1700tal hur gick det med ditt sms-krig?? =)
Och förresten igen 1700tal, vad hände med din 4:e klänning? Hmm var de den 4:e..den volangiga...?
Oj, missade detta inlägg... Sms-kriget blev mest tröst tillslut där sambon upprepade "du kommer att se fantaaastisk ut i klänningen" gång på gång. <3 Trots att han inte sett den. Men han hävdar bestämt att jag ser bra ut i allt.
Så håller väl kvar vid la sposan ett tag till då, den kanske inte är så farlig trots allt?
Volangklänningen hänger här hemma och väntar på en barmhärtig köpare. Intresserad??
17: Vad hände med din sista kinaklänning??.den ser inte ut att alls ha så långt släp! (Jämfört med de andra)
Kollade på min favorit igen och blev lite skrämd av släpet...det är långt släp! Hur kan det se ut om man sätter upp det?
GAAHH!! Sitter jag på FULLASTE allvar och överväger att ha släp? Oh gu! Jag måste lämna denna tråden omedelbums!
Hahaha, svarade visst med ett klassiskt BT-svar. Ok, då ska du få min ärliga åsikt om era alternativ:
Ja, vi ska va på Ljungs slott:
Vi tar med egen mat och dryck så det blir väldigt prisvärt. Dessutom har vi ett antal stora salar till förfogande, ett måste eftersom vi är så många.
De slott som har bröllop är Bjärka säby, Vadstena (men där är det nog mer bjälbopalatset från 1300-talet man är på), sörby herrgård (norrköping), Ekenäs (Link), Löfstad (Kimstad), Mautrizbergs slott, Stegeborgs slottsruin, Villa fridhem (Kolmården) och Husby säteri.
Av de är det bara Bjärka Säby och Ekenäs man hyr enbart lokalen (=mkt billigare totalt!). Stegeborg vet jag inte...