Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Jaaa, beställ!! Den är verkligen helt underbar....
Men ta alternativet "as in picture" så slipper du bekymra dig om det. Eller så tar du ivory. Jag hade nog tagit as in picture, tycker det gör halva klänningen. Nä, priset brukar bara ändras om man lägger till långa släp/mkt tyg, lägger till spets, bling eller byter material.
Ja, det blir bra. De brukar skicka tillbaka ett formulär när du betalat med allt du ska fylla i.
Expedited Shipping(3-6 days) 586kr (står det för mig då jag checkar ut med "min" klänning)
Ehum... ¨Bara undrar...
Nu har jag och blivanden gått en hundpromenad och jag flikade diskret in att jag hittat en klänning som sammanfattade allt jag nu kommit på att jag gillar och passar i. Inte för att jag allvarligt tänkt beställa en till utan ville mest se hur han skulle reagera. Han gav mig en lååång, frågade hur mkt den kostade och sa att då fick jag lova att sälja de andra snarast. Då tyckte han det var ok. Hahaha, han är ju för underbar! Fatta vad härdad han är av att leva med min velighet!
Den ser ju ivory-ig ut också tycker jag.. eller väldigt ljus champange (så dom taffetan var på kartan) men jag borde ju kunna lita på det dom skriver själva. Ska alldeles strax svara henne, sen lär jag ska betala klänningen osv. pirrigt!
Vet hur det är att vara kluven, man tänker och tänker och kommer ingen vart. Stressigt är vad det är!
Kanske jag ska nämna att det står champange och fråga vilket tyg som syr det i, ja så gör jag nog!
Ååååh, kolla den här! Snyggaste spetsklänningen jag sett på länge (från kina alltså)..
www.landybridal.co/drop-waist-strapless-brush...