Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Någon av er som kan rekommendera en bra Gördel? Den ska vara axelbandslös och helst ha lite ben. Nån annan som lider av att man gnider ihop låren så man nästan får brännskador? :(
åååååh, tjejer! Fick mail nyss att dom har skickat den. Men hade ju hoppats på att få ett kort på den innan som jag hade bett om. Men man ska inte hänga läpp.
Nu hoppas jag att den är fin, ska inte ha för höga förväntningar tänker jag mig. Försöker lugna ner mig. Hur lång tid brukar det ta att få klänningen? Ni som fått tidigare.
Gott Nytt År på Er alla! KRAM
Tjejer! Jag och min karl har delade meningar om vilken färg jag ska ha på skorna. Jag vill ha ljust rosa eller mer rosa skor för jag tror att jag kommer att kunna använde dem fler gånger efteråt då. Men min m2b tycker att jag ska ha vita.
Missade ju såklart klänningen idag också, får ju nästan panik. Trodde aldrig att det skulle gå så fort. Tänkte att jag skulle vänta med att beställa skor när jag sett klänningen... Men börjar bli lite otålig. Men nån av er kanske kan komma med infliks vad som är bäst?
Vita eller Rosa bröllopsskor?!
Jo det är ju sidenskor faktiskt! Smart, tänkte aldrig på det, att man kan färga dem i efterhand.
Beställde en från milly, hade denna som utgångspunkt men gjorde ganska många ändringar. Är super nervös för jag bad flera gånger om bilder innnan dom skickade den. Men fick ett mail i söndags om att den hade skickats. Så jag får väl helt enkelt vänta.
Är lite besviken på milly att det inte skickades något kort eftesom jag verkligen bad om det och för att jag gjort så pass mycket ändringar. Lovar att lägga upp bild när jag får klänningen från dhl. Ännu jobbigare att man vet att den har varit utanför dörren och vänt ;)
Ville ha spets uppe vid bysten, Samt att "bältet" skulle vara avtagbart och bilda släpet om du förstår vad jag menar. Tog bort axelbandet, samt att det var ett pyttekort släp på bara klänningen för att det skulle falla lite fint där bak. Tog dragkedja där bak och hoppas innerligt att den passar. Går ju ann om den är lite stor.
Ang, skorna tänker mig att det kan bli häftiga kort med färgade skor. Vad svårt allt ska vara just nu, så många beslut.
Fick även godkänt från Prästen idag att vi kunde ha kyrkan bokad som backup eftersom vi vill gifta oss utomhus där vi förlovade oss. En sten som lättade från bröstet.