Kinaklänningar och gaffel däremellan!
för dyr för dyr för = för dyr för ..blev en väldig upprepning där
för dyr för dyr för = för dyr för ..blev en väldig upprepning där
Emma - vet inte om nån länkade till denna förut men hittade just denna på landy och tyckte det var ett bra exempel på den teknik/material som används för den klänning du funderade på. Tycker den här i länken är så fin att jag allvarligt funderar på att beställa den bara för att se hur den blir!
www.landybridal.co/trumpet-mermaid-sweetheart...
Tycker den här i länken är så fin att jag allvarligt funderar på att beställa den bara för att se hur den blir!
www.landybridal.co/trumpet-mermaid-sweetheart...
Gaah, jag blir helt snurrig! så man kan ju alltså göra om en bild på deras klänning och visa exakt hur man vill ha det? blir mycket mailande hit och dit, håller dom koll på allt?!
jaså ni gillar real sample bilder?? det gör jag också iofs, gjorde inte det förut men då ser man ju faktiskt vad man får!
Gällande färgerna, såhär olika (!) ser de ut på deras färgkartor:
Taffeta:
Jag har inget kvar efter 3 små barn så jag har inte heller någon byst! däremot är jag ganska smal/normal i kroppen
HAHA, snyggt med texten som jag trodde försvann, fast som var kvar upptill! sorry!
Kan jag skicka en sånhär bild?
Alltså kan dom göra om den här som jag beskrivit så blir den ju precis som jag vill ha den!
Klickade på fel knapp, tror jag måste ta en powernap strax! blir overload i hjärnan av allt tänkande
Här är bilden som var menad att hamna i inlägget ovan:
Hurra! Klänningarna är på väg!