• confuzed86

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Jätte fin klänning! Var har du beställt den?

• confuzed86

Madicken: det finns underklänningar i samma stuk som din klänning, sök på mermaid

• confuzed86

är min klänning ful?!!?! börjar få kalla fötter ang den... (blommorna har jag tagit bort)

• confuzed86

Jag hade nog mest panik över att den är för stor i midjan samt att draperingen eller vad det nu heter inte ligger som det ska. Min faster fixade en pensionerad sömmerska som kommer hjälpa oss med justering i midjan så att det blir fixat. Paniken av att det bara är en månad kvar har satt sig i huvudet extremt. Är lite panik slagen bara tror jag. Alla har sagt till mig att klänningen är fin men ändå verkar jag inte kunna lugna mina nerver. Det känns dock lite bättre nu

• confuzed86

Om jag beställer en klänning från dino nu, tror ni jag har chans att få den innan 17/8??

• confuzed86

Jag tar chansningen känner jag. Hellre att jag chansar och kan bli 100 procent nöjd än att känna som jag gör nu.

• confuzed86

Tänkte beställa en färdig storlek. Någon som vet om dino bridals klänningar följer måtten bra eller om de är små/stora i storlek?

• confuzed86

Tack så mkt för hjälpen :) fick svar från dem idag att de kan fixa så jag har den innan 16 aug. Hoppas det löser sig :)

• confuzed86

Jag la in en beställning men det blev något fel så ska lägga in en ny. Kan inte bestämma mig så ska åka och prova idag och se vad det blir för Modell sen. Vill nog ha en med stor kjol. Funderar även på Spets

• confuzed86

nu är klänningen beställd på dino. skrev att jag vill ha snörning i ryggen så hoppas det blir så!. var inne och provade ett flertal klänningar idag för att se vad som satt bäst då jag ej kunde bestämma mig över vilken modell jag ville ha. var helt inne på ball gown men det blev a-line istället. klänningen gick på 1339kr :)

denna har jag beställt:

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!