Inlägg från: Principisessan |Visa alla inlägg
  • Principisessan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

eml33h skrev 2012-10-23 13:37:35 följande:

Jaa, man tycker ju att Dino borde vara villiga att kunna lösa betalningen på nåt annat sätt.
    Dom har tyvärr inte Paypal, bara Western Union å via dem kunde jag inte heller betala.
    Pratade med min bank och det är inget fel på mitt Visakort.

vad konstigt. Har du kollat med western union vad det var för fel då? 
    paypal ska man ju regga först, och får betala 15 kr som man får tillbaka sedan. kan det vara någon sådan aktivering som inte gått igenom?  
  • Principisessan
    eml33h skrev 2012-10-23 13:48:34 följande:

Jaa, det skulle ju kunna vara nåt sånt isf..
    Får gå in och kolla! Tack för tipset!

hoppas det ordnar sig :) 
  • Principisessan
    eml33h skrev 2012-10-23 14:16:37 följande:

Nuuu funka de! =D
    Återstår att invänta bekräftelse att Dino fått pengarna och sen bara sitta på nålar och vänta på leverans.
    Har tittat på andra klänningar från andra sidor, men jag kan helt enkelt inte tänka mig nån annan klänning!
    Det är verkligen MIN klänning! Hoppas bara kroppen också tycker det, hehe..

wohoo :) håller tummarna för att klänningen blir bra nu 
  • Principisessan

Nu fick jag bild på klänningen. Den är inte helt klar ännu, och så ska jag ha till en bolero i spets till denna. Men det ser bra ut tycker jag :) 

• Principisessan
    daniiel skrev 2012-10-27 12:49:51 följande:
    Åh, vilken söt liten tylldröm :D Jag tror det kommer bli jättefint med en spetsbolero till sen :)
    ja det tror jag också :) Jag engagerade mig inte i att rita upp alla ändringarna på bilden med pilar och så, utan skrev bara kortfattat vad jag ville att de skulle göra. Så jag var lite orolig först för att få precis som bilden om de inte läste ordentligt. Men det blev ju precis som det skulle vara. Rosen ska gå att ta av också om man inte vill ha den, men den ser bra ut på bild iallafall :) 
  • Principisessan
    tagetuss skrev 2012-10-27 22:07:01 följande:
    Jättefin klänning! Fick du bara bilden av Landy sådär eller mailade du och bad om bild?
    jag mejlade och frågade efter ett tag, typ 3 veckor efter beställningen, så mejlade de över nu häromdagen. 
  • Principisessan
    Minuz skrev 2012-10-30 06:31:37 följande:

Här är bilder på min klänning. Med den stora underkjolen. Har även provat alla mina slöjor och tycker nog bäst om den enkla som jag har på en av bilderna. Eller vad tycker ni?
    Provade även "fula ankungen" hos mamma i helgen och den är så häftig, tom mamma tyckte nu att den var fin....... men det är ju en hel del att göra på den och denna är helt klar så att säga......Men saknar bandet och blommorna, men tycker inte denna klänning passar med de sakerna.......
    Vad gör jag?

Är inte underkjolen för vid? ser ut som att den sträcker ut allt tyg på klänningen?
    Jag röstar för en mindre underkjol. Kanske skippa ringar och satsa på en tyllunderkjol, möjligen endast en ring längst ner?

men i övrigt, fin klänning!  
  • Principisessan

hej, ni som fått era kinaklänningar med trackinnumber, så att man kan spåra paketet under leveransen. Hur lång tid tog det? När jag kollar så har paketet varit på samma ställe sedan 31:a och inte hänt något sen dess... är det normalt? 

• Principisessan

Följer mitt paket på spårningsnumret. Någon som vet vad detta betyder? fastnat i tullen? 

"Connection Delay - Customs. Recovery Actions Underway" 

• Principisessan
    sofialouise skrev 2012-11-05 09:02:44 följande:
    Ok, här är mina bilder jag tänkt skicka iväg för prisförfrågan till Landy och Milly. Vad tror ni om detta, är det tydligt nog?

Vad skriver jag om valet av tyg? Ska jag lita på att de väljer rätt?

oj vilken vacker klänning! vad är det för märke? 
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!