Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Ungbrud2012: vilka fantastiska bilder! Jättefint! Du ser fantastisk ut i din klänning!!!! Hur var dagen, allt gick enligt planerna???
Ungbrud2012: vilka fantastiska bilder! Jättefint! Du ser fantastisk ut i din klänning!!!! Hur var dagen, allt gick enligt planerna???
solstice: makalöst vacker bild! Man ser lyckan som sprudlar om er!! =)=) om en vecka kan jag också stolt publicera bilder... nedräkning pågår.. =)
Såååå trist med huset 1700-tal!! Ego: idag är det dax! Kl 17 blir jag fru Bengtsson! Blev kidnappad igårkväll för en lugn men fantastiskt trevlig möhippa! Badade tunna och hade det super! Kom inte i säng förrns 1.30 och vaknade 1,5 timme innan klockan ska ringa... Pirrigt! Provade och fixade klänningen igår eftermiddag, kände mej så fin och jag är jättenöjd med allt! Underkjol, bolero som blivit insydd och ett svart band under bysten, det blir skitsnyggt! Bilder kommer!!! :) Nån mer som gifter sig idag väl, har för mej det! Stort grattis och lycka till!!! :)
Nu är jag gift!
Dagen blev helt fantastisk! Jag är helt överväldigad!!! =)
tack! Ja vi hade mega-tur med vädret! en fantastisk dag och kväll!
ja jag köpte en underkjol i tyll som jag klippte till, blev mycket bättre vidd i klänningen... köpte ett svart sidenband kvällen innan bröllopet i sista minuten, blev väldigt nöjd!
har varit mycket inspirerad av dig faktiskt daniiel! =) boleron, bandet... =)
Tråkigt att inte få respons när man lägger ut bilder från sin stora dag, vet ju hur trevlig tråden varit innan... Ha det bra, nu lämnar jag!
En kommentar på 3 bilder och den stod Daniiel för, så dej vill jag tacka! Kul att få lite feedback, just nu känns det som ingen gillar min klänning ;) men huvudsaken är ju att jag själv älskar den!! :)
jag personligen tycker inte att tråden har blivit elak eller dålig stämning... dock blev jag besviken över att inte mötas av kommentarer om min klänning, mest pga att jag själv längtat så mycket efter att kunna posta blider på den från bröllopsdagen. jag själv var så nöjd och kände mej så vacker, men när ingen kommenterade så kändes det lite tråkigt... men men, jag behöver egentligen inga kommenmtarer, det påverkar inte att jag kände mej fantastisk i den.. så skit samma...
vet ju själv att det är extra kul att se bilder, och det efterlyses ju bilder i tråden.. så då är det kul att få höra lite kommentarer när man väl kan bjuda på bilder... =)=)
tack för alla kommentarer, fast nu känns det ju som jag tvingat er att kommentera min klänning, och det var ju inte riktigt min mening... haha!!!
Fast nu reagerar jag lite och vill ta upp några saker!
1. Det här är ingen tråd som drivs av några "vi", vi skapar ALLA den skapar vi tillsammans och alla bidrar efter förmåga. Både kunskapsmässigt och tidsmässigt!
2. Om någon inte svarar så KAN det ju bero på att ingen har nåt svar att ge. De flesta gånger nån frågar om företag som inte står med i TS så har jag aldrig hört talas om dem. Man svarar där man har svar att ge, det är så ett forum fungerar.
3. Ang. att det diskuteras andra saker än kinaklänningar - det kallas gaffeltråden. Är gaffel av annan karaktär inte önskvärt så finns det tusentals andra trådar om kinaklänningar. Det finns dock EN som är otroligt aktiv och levande. Vad tror ni det beror på? Hur tror ni den har hållits vid liv så länge? På den här fronten får även tilläggas att den startades pga av kritik mot att vi pratade för mkt om annat i den gamla samtidigt som vi väntade på våra klänningar. Sen dess har denna tråd funnits och varit oerhört många blivande brudar till hjälp. Den andra tråden stendog...
4. "därför förväntar man sig svar...". Jaha. Känns väldigt tråkigt att rollen som hjälpsam medmänniska förvandlas till ett krav att svara för att tråden har varit stilla några veckor. "Expertpanelen" kanske har semester? Egna bröllop att genomföra? Kanske har tråden gått lite för långt när man plötsligt "förväntar" sig svar?
För min egen del kan jag bara förklara min brist på inlägg med att jag över sommaren jobbar heltid med en fysiskt krävande jobb som gör mig fullständigt utmattad på kvällarna! Jag gifter mig om 3,5 vecka och har noll koll, stressar som fan och orkar samtidigt inte bry mig längre! Idag fick jag så många skopor skit på jobbet så jag snart ger upp och har ägnat dagen åt att göra mina arbetskamraters skitjobb för jag är för snäll för att bita ifrån. Kommer hem för att se att ett efterlängtat kinapaket från Landy låg och väntade, packar upp en underbar brudklänning och tänker att min ledsna dag tog en bättre vändning... Kastar mig in i tråden för att berätta om det... Kul.
Så ursäkta om jag nu reagerade mkt värre än jag brukar men efter 4 år här på BT och otaliga trådar, svar, inlägg, kommentarer och andra hjälpsamheter tar jag illa upp, riktigt ledsen blir jag. Jag har skitjobbiga veckor just nu och jag orkar inte riktigt sitta här jämt och kommentera ALLT. Vad de andra gamlingarna sysslar med om dagarna istället för att hänga här vet jag inte men jag hoppas innerligt de är ute och njuter av solen!
Och Five year engagement - du var jättevacker! Självklart, helt fantastiskt fin!
Nicenetiis - tyvärr, aldrig hört talas om...
Fruwesterlund - tyvärr, aldrig hört talas om...
1700-tal: ja man är ju så uppe i det blå och heöt överlycklig och vill bara visa hela världen sina fina bilder, så då blir man lite nedslagen när ingen tycks bry sej...
men jag fäörstår ju samtidigt att det inte är hela världen för alla andra så jag gaskade upp mej rätt fort och känner inte att det spelar nån roll som jag sagt innan - JAG är världens nöjdaste och lyckligaste hur eller hur!!
Tack för inlägget! =)=)
140712:
jättefina klänningar alla, kul att du valdem ed så kort varsel.. kände du dej stressad över att vara tvungen att välja!
superfin var du på din bröllopsdag!!!
Stort grattis 1700-tal!!!