Minuz skrev 2012-09-24 09:47:40 följande:
Här är de:
4 m
2,8 m
3 m
Jösses. Snacka om att gå från ena änden till andra. Först ingen slöja och sedan en värstingens slöja!
Själv är jag nu på spurtsträckan inför the big day! 4 dagar kvar...eller vad blir det? Ja, på lördag är det iaf.
Imorgon ska vi provsmaka bröllopstårta och bestämma detaljerna över den. Sedan prata sista detaljer med stället där vi kör vigsel och lunch.
Sedan på onsdag ska jag till frissan och färga håret. Och hämta ringarna. Sedan ska vi provsmaka menyn för middagen på hotellet där vi kör middag på kvällen (bröllopsefterfest

) med polarna.
Och fredag ska jag fixa naglarna, ansiktsbehandling och brynplock. Godkänna blommorna. Och försöka njuta av ett ögonblick av lugn på hotellet vi övernattar natten innan bröllopet.
Jag måste också köpa svarta skor till minsta pojken, fixa någon liten bordesdekoration till middagen på hotellet. Funderar på lite schyssta svarta stenar i små glas..vatten och någon liten vit blomma i. Sedan blir det silver ljusstakar med vita ljus. Och svarta skimrande dunilin servetter. Rummet vi äter middag i är också svartvitt...mycket lämpligt
ehm..sedan är det säkert en hel del annat som ska fixas. Men klänningen är klar (ska strykas) underkjolen är uppsydd. Skor är klara, strumpbyxor köpta och fräscha trosor inköpta. Smycken köpta.. (svarta och silver)
Ehm...har jag glömt något viktigt nu???