Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Finns bra med bilder på uppercut.se annars. Men just nu funkar sidan dåligt för mig. Det gör den aldrig annars.
Haha, då skulle jag, under förutsättningen att den verkligen minskar ditt midjemått med 7 cm och med mitt stora intresse av att sy och bära historiska attiraljer (däribland midjeförminskande prylar) föreslå att du provar att bära den en hel (eller åtminstone halv!) lördag innan du har den på bröllopsdagen... *världens längsta mening, pust*
Nånting som drar in din midja 7 cm lär trycka ihop dina lungor (iaf nederdelen av dem med tanke på modellen) och andra organ, kolla att du klarar det först.
Sommarbrud - ja, det borde du veerkligen veta!! Du har ju bara haft koll på datumet i 1,5 år typ... 18:e är det. Vilket är NÄSTA J****A VECKA! Ifall det undgått någon.
äsch nu postade jag för tidigt igen. Jag är väldigt mjuk och fluffig. Så det är inte så svårt att trycka ihop fläsket. Så jag HOPPAS det går rätt bra. Men fick ju iaf hjälp med hållningen och att helt enkelt hålla upp ryggen, skönt =)
Min snälla fästman tog med alla 3 barnen ut så jag kunde prova, men får nog göra ett nytt försök lite längre fram då han eller någon annan kan hjälpa mig att snöra. Klänningen är iaf jättefin och jag tycker dom på Landy är så proffsiga! har haft superbra mailkontakt under hela tiden
Och totalt fick jag betala 170kr extra! (tullmoms + hanteringsavgift)
1700tal: här har du en annan som önskar dig allt gott och tänker på dig. Hoppas det blir super!
Pulmonate: Det gäller förstås även dig =)