Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Nu börjar det komma klänningar :) min kommer förhoppningsvis i slutet av denna mån! Längtar!!
Nu börjar det komma klänningar :) min kommer förhoppningsvis i slutet av denna mån! Längtar!!
lägg till bilden först och sen skriva text.. eller skaffa mozilla firefox webbläsare, då funkar det felfritt
Min klänning är skickad :) fick mail idag! Borde ha den om ca 2v iaf :) hoppas den kommer snabbare ;)
Min klänning har anlänt i Gbg och är påväg med dhl. Betalar jag moms etc till dhl när de lämnar klänningen eller hur funkar det?
nu är den här! är super nöjd. beställde från ebay och gav 1200k för den. dock är den ej snörad på bilderna
o vore bra att få med bilderna också! är bara rädd att den kanske blir för stor om jag går ner mer i vikt..(vilket jag sj vill.
Min skickades med dhl express. Fick den efter 4 dagar :)
Jag har släp på min klänning men inte underkjol med släp. Dock är Min klänning väldigt fluffig och släpet är ej så storögt Så då kändes det som att det ej behövdes
Pimpim83: min klänning skickades med dhl express. Gick in på deras sida, skrev in sändningsnr och fick upp all info om var klänningen befann sig. Det tog 4 dagar för mig att få den levererad till dörren. Har de skickat med express eller standard?