• confuzed86

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Nu börjar det komma klänningar :) min kommer förhoppningsvis i slutet av denna mån! Längtar!!

• confuzed86

lägg till bilden först och sen skriva text.. eller skaffa mozilla firefox webbläsare, då funkar det felfritt

• confuzed86

Min klänning är skickad :) fick mail idag! Borde ha den om ca 2v iaf :) hoppas den kommer snabbare ;)

• confuzed86
    jenniferochaugust skrev 2013-05-19 14:19:50 följande:
    Idag kom en av mina tärnor för att prova sin klänning som jag beställt från Dinobridal. Hon har stor byst och vi beställde 99 cm i bystmått och klänningen var säkert 7 centimeter för liten! Så jävla jobbigt!
    Jag har nu mejlat Dinobridal att jag vill ha en ny klänning utan kostnad, tror knappast jag får det men en ordentlig discount måste jag få i alla fall!
    Jag DROG med våld ihop klänningen över bysten så stackars tärnan fick ett veck på ryggen och då såg den ut så här:

Så kan det gå tjejer!
    Dinobridal är inte jättebra på det där med mått har jag märkt, så beställ gärna några centimeter extra om ni ska beställa från dom! Annars är klänningarna fina... Men just denna klänning är helt felsydd.Passformen är superkonstig också... Tråkigt!
    välj snörning på klänningen så kan ni justera den själva.. trist när det ej stämmer :/
  • confuzed86

Min klänning har anlänt i Gbg och är påväg med dhl. Betalar jag moms etc till dhl när de lämnar klänningen eller hur funkar det?

• confuzed86

nu är den här! är super nöjd. beställde från ebay och gav 1200k för den. dock är den ej snörad på bilderna

• confuzed86

o vore bra att få med bilderna också! är bara rädd att den kanske blir för stor om jag går ner mer i vikt..(vilket jag sj vill.

• confuzed86

Min skickades med dhl express. Fick den efter 4 dagar :)

• confuzed86

Jag har släp på min klänning men inte underkjol med släp. Dock är Min klänning väldigt fluffig och släpet är ej så storögt Så då kändes det som att det ej behövdes

• confuzed86

Pimpim83: min klänning skickades med dhl express. Gick in på deras sida, skrev in sändningsnr och fick upp all info om var klänningen befann sig. Det tog 4 dagar för mig att få den levererad till dörren. Har de skickat med express eller standard?

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!