Kinaklänningar och gaffel däremellan!
*Ta ett djupt andetag och se slääääääpet framför dig....... Känn hur du omges av uuunderbaaart fluuuuuufffff......*
*Ta ett djupt andetag och se slääääääpet framför dig....... Känn hur du omges av uuunderbaaart fluuuuuufffff......*
Tycker det låter som du är väldigt förtjust i fluff, då min och Daniiels! *tänk meeeeer fluuuuuffff...........*
Mina 5 klänningar finns för övrigt för beskådning i recensionstråden (den allra översta i TS), gå till sida 1 och klicka på "visa endast" under mitt nick.
Pinki - du får väl maila henne och be om att få se resultatet när hon gift sig!
Ja där var den ju! Klänning nr 3 (var det väl) den med tyll under. Läste vad du skrivit och ja...kanske inte skulle varit slätt på så vis. Men ääälskar överdelen. fin!
Då kanske daniiels finns där ocks. ja under andra namnet då. Lite roligt jag kopplade rätt omgående att daniiel bytt nick. pinkgrape såg man överallt på forumet. hjälpsam som få och alltid med en maaaassa länkar superfor. Heltplösligt var det en likadan fast under annat nick. Jag tvekade aldrig. Jag var förvirrad...men tvivlade inte på min egna slutledningsförmåga. Sedan när förklaringen dök upp så var det ju fullt logiskt.
Usch låter som värsta stalkern. Sorry!
Nähäpp, nu ska jag gå ut med hunden i 1 tim MINST! Om jag är tillbaka tidigare, skäll på mig.
daniiel: Snabb titt. Min favorit blir den ja inte den med långt släp utan den andra. Mer min stil.
Den med bollarna innan de är åtgärdade är bara för rolig. fnissar. Men den överdelen är definitivt läckrast!
Också hemma igen. Inte lika lång promenad dock. Och utan smärta...än. Bruukar å ont i bäckenet efter för mycket motion (dvs röra på mig alls) och shopping
Men det var hur skönt som helst med frisk luft (och vägdamm *host*)
Mini var nöjd också och babbla gött i vagnen.
1700tal: vad är det som är knasigt med ditt knä? Låter inget rolig alls.