Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Är inte vit slips för begravningar?
Är inte vit slips för begravningar?
Just helsvarta och helvita slipsar bärs vid begravningar.
De vita av de närstående manliga släktingarna och svarta av övriga manliga gäster.
Helvita slipsar bärs enligt etikett ENDAST vid begravning, men i dagsläget är det en fråga som liksom alla andra börjat ruckas på. Men det är något som det kan vara bra att vara medveten om innan man väljer det.
Googla "vit slips" så får du upp mer
De funkar inte om din make intygar vem du är då? Eller de nöjer sig inte med det?
Du har inte pass?
Först och främst, Jättevacker klänning, den klär dig verkligen!!
För det andra, hur kan du gå i den??
För det tredje, angående sidenbandet så tyckte jag det var jättefint med band men jag tror det skulle vara snyggare om det följde skärningen framme på mitten, nu skär det av på ett sätt som inte direkt smickrar klänningen.
HIhihi!
Kan verkligen dig försöka sitta utan att böja dig
Sorry men det blev en väldigt rolig bild i mitt huvud av dig som typ gled av stolen...
Jonkne va de!
Se om denna länken funkar
NU ÄR VI GIFTA!!!! Allt gick fantastiskt bra och det var en så underbar dag! Visar en bild som togs med en vanlig kamera "i farten" (när vi skulle iväg till kyrkan om några minuter) till fotograferna bilder kommer:
Grattis!!
´Ni ser jättefina ut och Va vacker lasposan blev!
Fremm:
Underbar klänning!!
En av de bästa kopiorna jag sett här på BT, är en trogen smygläsare här i tråden
Ja det stod i en svarskommentar från tillverkaren inte i en beskrivning
Jag har nästan bestämt mig för att det blir denna klänning från Dino:
www.dinobridal.com/discount-store-2012-adorab...
Hade tänkt beställa samma modell från JenJen först men nu skiljer det nästan halva priset på Dino. JenJen har dock två varianter i olika tyg och blir därför lite osäker på i vilket klänningen gör sig bäst:
www.jenjenhouse.com/A-Line-Princess-Sweethear... - denna motsvarar Dinos i tygval som jag tolkar det
www.jenjenhouse.com/A-Line-Princess-Sweethear...
Har för mig att jag sett denna klänning i tråden tidigare, någon som beställt den och var?
Jag vill inte de påsydda paljetterna och absolut inte i den mörkare färg som det verkar vara på JenJens, borde kunna önska utan "beads and sequins" då?
Är det stor risk att spetsen är "påsydd" tror ni?
Tacksam för tips och råd :)
"Limba" har köpt en som blev väldigt fin. Den är väldigt lik men hellång, kanske den du tänker på.