• Anny

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

car1021 skrev 2012-05-19 19:56:05 följande:
    Här kommer bilder när jag har på mig min underbara klänning från Dressilyme!.Mina döttrar har varit här idag och hjälpt mig med snörningen. Jag har inte mina skor på mig så därför är den lite lång.
    Love it!! =)
  • Anny

Hej 1700tal! Även jag är nyfiken på hur upplägget blev till sist!

Nu har vi fixat våra inbjudningar. De väntar endast på postning!

Vill ni se?! Äh, det får ni iaf!

• Anny

Solstice: Jättefint!! Vad härligt Blir ju super för ett trädgårdsbröllop!

Angående  mina inbjudningar. Tack!! Blev väldigt nöjd själv. Svart-vit, så jag Folk blir chockade om jag skulle ta färg. Haha!
    Ikväll lades de på lådan, så de flesta bör väl komma fram redan imorgon skulle jag tro! 

• Anny

Va? Ingen kommentar på hela dagen? Har ni blivit sjuka???

Igår var jag hos skräddare med mina 2 klänningar. Första budet blev 5000:- (!!) för att fixa de. Herre min ******!
    Lite chockad blev jag allt. Detta efter att blivit "tafsad" på lite överallt (Nä jag upplevde det inte som något menande tafsande) av en karl. I vilket fall vi bestämde oss för att göra en enklare variant av att korta Lillyn och det blev 2000:- för båda istället. Inte helt billigt men det får gå. Orkar inte riktigt bry mig längre.

Skickade ju inbjudningarna häromdagen. Idag kom de första reaktionerna. Alla från kompisar. En kille (min kompis sambo) var väldigt glad och tyckte inbjudningen var sååå fin osv. Var roligt att höra =) Och min sambos kompisar (3 st iaf) var alla väldigt glada och tyckte de var jättefina, en skulle boka rum omgående

Inte en enda släkting har hört av sig ännu. Men det kommer väl =) 

• Anny

gu så spännande med så nära förstående bröllop! Lycka till!!

moonias:Tärnklänningen var jättefin tycker jag! Fin färg. Roligt att se lite andra klänningar än bara tärnklänningar =)

Jag var hos frisören igår för hårkonsultation. Blir nog jättefint. Blir lite tuffare frisyr inte så himla romantiskt, utan mer rufs och spret. Inte för att det inte är fint med lockar och gullegull, men jag ser ut som en fåntratt i det tyvärr. Helt uppsatt blir det. Ska bli himla skoj. Händer ju inte så ofta att man har värsta frisyren.

• Anny
    EmelieKarlsson skrev 2012-05-27 21:35:13 följande:
    Vad fin! Är du nöjd? Jag gillade verkligen detaljerna över bystpartiet, lite tufft!
  • Anny

Sessan: Grattis! Superfin du var, ja och din fru med förstås :)

Ann: Jättesnygg! Passar ju jättebra. Vad härligt!

Lycklig: Jag har beställt från Landy och Light in the box.
    Landys klänning blev riktigt fin om inte perfekt. Men skulle lätt beställa därifrån igen. Nu har de haft rätt långa leverans tider. Jag fick min på 2 månader dock.

Light in the box beställde jag inte brudklänning utan 2 st bolera, en handväska, och en cocktailklänning. Leveransen var snabb och smidig. Men en bolera var konstig i storleken den andra funkade fint, cocktailklänningen blev tyvärr inte bra. eller ja överdelen var bra men själva kjolen blev dålig pga det tygval de gjort. Synd! 

• Anny

Grattis lommila och bridetobe! Superfina båda två!!!

Oslomyran: Klänningen ser ju helt enkelt kalas ut! fin!

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!