• Grundell

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Mimmi: Vad behöver du för underkjol??? Jag beställde en till min klänning. Men det visade sig att min klänning hade en underkjol inbyggd så jag står med en underkjol jag inte behöver.

Denna har jag vet inte om den passar till din klänning http://www.lightinthebox.com/sv/nylon-a-line-fullstandig-klanning-1-tier-golv-langd-slip-stil-brollop-underkjolar_p67705.html så denna skall jag försöka sälja.

• Grundell

schmock skrev 2013-04-08 17:59:50 följande:Eller är lightinthebox ett kinaföretag? Ni ser, kan ingenting. Ber om ursäkt för mitt spammande. Hur fungerar det när man beställer därifrån? Kan man ta bort detaljer?lightinthebox är ett kina företag

• Grundell

schmock: Lightinthebox är ett kina företag

• Grundell

Jag sitter nu på nålar....fick panik och bara kände igår att jösses denna klänningen vill jag inte ha  Så i all panik så beställde jag en ny...jag hoppas på att hinna få den innan bröllopet....gifter mig nämligen den 24 aug. Håll tummarna för att den hinner att komma innan bröllopet...en ren chansning.

• Grundell

daniiel: Jag trivs med min klänning igentligen. Men den är på tok för lång även med skor med klack. Jag kan inte gå med klack då jag har en svår knä skada och fotskada. Så jag beställde en ny. Har haft en bra mail kontakt med dem och är lovad att klänningen skall skickas den 9 aug och det är express frakt så den skall vara framme den 14 aug. Jag gifter mig den 24 aug så det finns några dagar att spela på där Så nu håller jag tummarna att allt klaffar.

• Grundell

Var lite för snabb där....länken ovan är till den klänningen jag har beställt.

• Grundell

Daniiel: Där står måttet på klänningen...jag måttbestälde min andra och ändå la de till 6 cm på längden så därför är den för lång

• Grundell

Jag är SÅ nöjd. Jag fick panik här i slutet av juli så jag gjorde en chansning och beställde en ny kina klänning. Klänningen kom i fredags helt underbar var den. Och vilken service det var. Klänningen skulle kommit den 14 aug. Men den gick inte igenom kvalitets kontrollen så de fick sy om den fick jag besked om. Jag fick panik o tänkte den kommer aldrig i tid. Men sedan så fick jag mail om att klänningen skickades den 14 aug och den kom den 16:e Snacka om snabb frakt Som kompesation för att de hade dröjt några dagar fick jag en rabatt check på 20% Så de passar ju bra för då kan jag handla min examensklänning där då jag tar min examen i januari. Jag kan verkligen rekomendera se.jennyjoseph.com/

• Grundell

Här är min klänning från JennyJosefh som jag beställde i sista sekund....är släp i bak

• Grundell

Ännu en bild på min klänning. Det är släp på den som tyvärr inte syns.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!