• confuzed86

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Jätte söt extra klänning! Var den dyr?

• confuzed86

Ååhh vad roligt! Vill också ha min men den kommer nog tidigast i mitten av juni

• confuzed86

Jag har beställt en mori lee kopia med släp. Vilken sorts underkjol ska jag då ha? Där jag beställt sa de att de även kan sy in den i klänningen, vilket blir bäst tro???

• confuzed86

Daniiel: det är style 1860. Kan ej lägga In bild från mob

• confuzed86

Daniiel: jag funderade på den andra du lagt upp. Det blir inte konstigt med insydd underkjol då? Jag har beställt från en på ebay och fick isf rabatt på underkjol. Släpet kommer inte vara så långt. Typ 20-30cm så då kanske man kan skippa en underkjol med släp då den är ganska fluffig?

• confuzed86
    daniiel skrev 2013-04-23 21:35:10 följande:
    Är det så kort släp, så behöver du ingen underkjol med släp, nej :) Och är det insydd underkjol, så behöver du förmodligen ingen mer :)
    jag har alt att ta en underkjol som inte är insydd i klänningen. mkt för att jag isf inte kan byta ifall jag inte blir nöjd med hur den faller... hoppas det blir bra iaf :) tack så mkt för hjälpen!!
  • confuzed86

Daniiel: det var en sådan underkjol jag valde :) blev 28 dollar extra :)

• confuzed86

Allt under 1400kr är tullfritt så förstår inte varför du fått betala om totalvärdet var 399kr?

• confuzed86

Jag blev lurad på första klänningen jag beställde. Anmälde det till paypal och fick mail igår om att jag vunnit och får tillbaka pengarna! :) heja paypal!!

• confuzed86

Paypal är enkelt. Skaffa ett konto, registrera ditt kontonr, handla och följ anvisningar.

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!