Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Om det står Importskanning på min leverans när jag trackar den, betyder det att den gått igenom tullen då? Det står att det betyder att den har gått igenom alla importprocedurer i mottagarlandet. Men betyder det verkligen att den gått igenom tullen också då? Hur får man veta att det kostar nått? Är det inte förens paketet är här hemma hos mig?
Typiskt att det skulle ha varit dåligt väder 05 imorse i Kohln i Tyskland. Annars skulle jag tydligen fått paketet idag. Damn it.. nu är den bara 15 mil ifrån mig. Känns som jag kan ta på den nästan! Irriterande att man måste vänta tills på måndag när man är så spänd på den
Ringde UPS. Min klänning kommer idaaaaaaaag!
Föresten. Hade jag vetat vid det här laget nu när jag fått klänningen om jag fick tulla för den eller ej?
Här är min klänning. Lite skrynklig eftersom den fraktades ihopvikt såklart. Jag är nöjd! Dock kändes materialet smått prassligt? Men det kanske ska vara så. Dock är det inget som syns och den satt bra förutom runt höfterna. Ska sy in den där
Måste tilllägga att jag beställde denna natten mellan Söndagen och Måndagen (24-25:e). Den var färdigsydd så det var skönt Var bara att kolla vilken storlek ens mått matchade bäst med. Blir nog denna på mitt bröllop