Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Minus: denne var til deg www.projectwedding.com/wedding-dresses/designer/mia-solano/m1099&a6=20&a=b&offset=21
Minus: denne var til deg www.projectwedding.com/wedding-dresses/designer/mia-solano/m1099&a6=20&a=b&offset=21
Jag älskar din klänning, och med svart band blev den om möjligt ännu bättre :)
Jag har köpt skor och brudklänning på Lightinthebox.com. Har alltid fått direkt kontakt, antingen via chatten eller via email. Får hem min klänning den 8 maj med Feedex. Väntar!!!
wow, jättefina klänningar och en sån söt dotter du har :))
Här kommer även en bild där min dotter är med.
Hennes klänning är köpt i kina :)
Ursäkta alla grimaser på alla bilder...
Enig!!!!
woohooo, Fedex ringde och packen min leveras idag!!! Och jag som är hemma idag! Spännande!
Köpte klänningen den April 12, 2012, skickades den april 30, 2012 och hemma hos mig maj 8, 2012 :) Bra jobbat av Lightinthebox.com
Min nya brudklänning! Helt underbar! Jag älskar den! :)) Köpt på Lightinthebox.com för 178$ och kom till mig på mindre än 25 dagar! Jag måste få den insydd lite i bröstet, men det är ju ingen sak :)
här är den utan tjocka mig i den hehe
Jag beställde standard mått då de var ganska riktiga för mig, men som jag förväntade var den lite stor i bysten. Jag tycker att måtten stämde väldigt bra när jag kontrollmätte. Kvaliteten var över förväntan! :) Jag är super duper nöjd :)
Min dotters skor var också väldigt fina och i precis samma färg, MEN de var väldigt stora för att vara en EU25 storlek... De kunde lätt ha används av en med EU27.
Jag är också väldigt förnöjd med uppföljning från LITB sida. Bra kund service! De lovade att klänningen skulle skickas senast den 7 maj och jag fick den på dörren 8 maj! Så flera dagar tidigare. Samma med skorna.