• Tokig

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Jag tycker absolut att du ska satsa på böcker.

daniiel skrev 2012-06-17 18:10:11 följande:
    Okej, nu kommer lite OT-gaffel här.

I augusti ska vi på namngivningskalas för ett par vänner fick en jättesöt liten son i mars :) Mamman var tostmadame på vårt bröllop och vi anser väl att vi är rätt goda vänner, även om vi inte umgås jätteofta. Vi har ju som sagt ganska värdelös ekonomi, men tänkte att vi skulle väl kunna spendera kring 200kr (för snålt?) på en present till pojken. Frågan är ju bara vad man ska köpa?
  • Tokig
    jakother skrev 2012-06-19 14:04:36 följande:
    Vad gör man medan man väntar på leveransbesked?? :)
    För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
    Biter ner naglarna... vankar av och an och går on och kollar trackingnumret en gång var femte minut... Så ser det ut här hos mig iallafall
  • Tokig

MIna klänningar har passerat tullen i Sverige... hoppas hoppas de kommer på måndag :)

• Tokig

Mina klänningar är här. De ligger på Posten och väntar på att jag ska sluta jobba så att jag kan hämta dom.

Åhhhh vad nervös jag är Tänk om de är skitfula. Tänk om jag måste börja leta nya... Ikväll har jag facit.

• Tokig

Hur förklarar jag att jag vill ha en liten holkarm på engelska?

• Tokig

UPS!!!

Jag har visst blivit med klänning... ingen.

Har ju en fantastisk klänning hemma i garderoben som jag ska fixa hos skräddaren i september. Men e-bayfingret slant lite och vips kommer klänningen där hemma att få en syster. Potentiellt kan detta betyda bekymmer. Tänk om den också är underbar.

• Tokig

Minuz: Ja, visst ser den fin ut? Jag bad om några då justeringar... Men den har potential. Åter bara att se om jag hinner få den innan bröllopet.

• Tokig

L o J: jag gav totalt 89 pund inkl frakt och allt... Galet billigt!

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!