Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Väldigt söt klänning Lommila1! Jag tycker också att det bättre utan jackan, nättare och finare.
Väldigt söt klänning Lommila1! Jag tycker också att det bättre utan jackan, nättare och finare.
Pluppe: Den sitter ju kalasbra! Jättefin på dig.
Kul att få läsa om så många som är nöjda med sina klänningar.
Själv väntar jag fortfarande spänt, min klänning "kanske blir klar den här veckan".
Fick svar från Milly nu...SUCK! Det är 3:dje gånge jag skickar in bilder på mig i klänningen framifrån, bakifrån, med måttband nära så de ser cm, men de bara klagar & vill se millimetrar och tydligare osv, nu blev jag arg på henne (Lily) och sa att hon får GE SIG!
Att hon borde lite på mitt ord när vi mätt 3 ggr och lita på bilderna där man tydligt ser hur klänningen hänger ner i marken framtill en jätte bit. Vet liksom inte riktigt vart hon vill komma med denna cm ´s noggranhet. jag skrev till henne att vi mätt m. skor på och att den är 13-14 cm för lång framtill, och om de tar bort 12 eller 15 cm byr jag mig inte om.
Får väl se reaktionen nu efter mitt mail, men börjar få nog och börjar bli stressad över att den är sååå stor att jag inte ens kan gå i den. NU vill jag veta om DE ska åtgärda den eller om jag skall få tillbaka pengar så att jag har råd att anlita en sömmerska som kan sy upp den, vill liksom inte tjaffsa mer med dom känner jag...*gah*
Det känns ju liksom som att de inte litar på mig när de skall krångla, vem som helst ser ju att den är för lång, och de borde lita på mina mått och på bilderna....
Det blev visst fyra Lilys totalt. Jaja, jag har aldrig hävdat att jag är bra på matte.