Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Anny: Jag håller med daniiel, tycker det blev väldigt fint med det svarta bandet, & gärna med svart bolero,
men helt inte i skinn..
Och ja nej. Kanske inte skinn. Eller ja most likely not

Anny: Jag håller med daniiel, tycker det blev väldigt fint med det svarta bandet, & gärna med svart bolero,
men helt inte i skinn..
Minus: jag tycker färgen ser bra ut! Och på bild ser inte färgskiftningarna fel ut. Ser bara intressant ut Daniel: jodå, svart bolero blir det definitivt. Fick ju ett förslag från någon här och den var så nkel och stilren som jag gillar. Frågan är om jag klarar satin. Kan inte det bli lite väl blankt? Gutecarra: vad synd! Hoppas den andra vågar sig på ett försök iaf. Så man åtminstonde har gett sitt allt.
Nu är jag världens lyckligaste brud!! Idag fick jag träffa en underbar sömmerska som precis som du säger daniiel inte såg några som helst hinder till att sy in den och brodyren lovade hon också att hon skulle fixa.
När detta var klart så skulle jag komma in med dom skor jag skall ha och underkjolen så skulle hon finslipa längden med så den blir helt perfekt!
För detta jobb skulle hon ha ynka 300:-!!! Kan lova er att hon lär få bra med dricks så glad som jag är ;)
Så nu ska den andra ut till försäljning, nån som är intresserad :p ?
Satt på den och knutit själv så sitter inte optimalt :) Men man ser klänningen i helhel iallfall