• Anny

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

kom inte ens på ditt konto för att ge dig min mail dock. :)

• Anny
    daniiel skrev 2012-04-11 11:18:32 följande:
    Är det denna klänningen du har beställt en kopia av?
    Seriöst, hur söt kan man vara?!?!

Nåja, ska jag posta bilderna? Eller ska jag skicka tillbaka de till dig Lisa så du kan posta själv? 
  • Anny

Dåså då kommer sötnosen Lisapi här då!

Originalklänningen:

Och Kinaklänningen:

• Anny

Lisa: Jag tycker också kopian är riktig fin. Det är ju inget original. Men frågan är om det är värt de pengarna. Med små justeringar kommer det bli hur fint som helst!!
    Lite mera volym och finjustering för passform så blir det grymt!  

• Anny
    Lisapi skrev 2012-04-11 11:44:29 följande:
    Det trista är att jag har samma underkjol på båda bilderna så det behövs ett par lager tyll till för att den ska bli sådär fluffig som jag gillar (tyllnörd!!) Glad
    Men som sagt klänningen är verkligen jätte fin och välsydd, så den kommer pryda en vacker brud någon dag!

Klänningen är till salu! Skäms
    Kan iofs förstå att det blir svårt när man provat originalet! För den sitter ju superfint på dig! Är ju en pengafråga då endast. För ja, originalet ÄR finare. Men så länge du tycker det är värt det..så absolut Köp den.

De är synd att pärlorna inte görs...finare? De känns lite förhastade. Samtidig som jag förstår att de inte kan lägga all tid i världen på det heller. 
  • Anny
    Anny skrev 2012-04-11 11:49:01 följande:
    Kan iofs förstå att det blir svårt när man provat originalet! För den sitter ju superfint på dig! Är ju en pengafråga då endast. För ja, originalet ÄR finare. Men så länge du tycker det är värt det..så absolut Köp den.

De är synd att pärlorna inte görs...finare? De känns lite förhastade. Samtidig som jag förstår att de inte kan lägga all tid i världen på det heller. 
    Jag tar tillbaka lite gällande pärlorna. På nära håll såg de finare ut än på den mindre bilden. =) Jag syfade nog mest på mina egna pärlor. Titar man noga ser det met slarvigt ut. Me det duger åt mig =)
  • Anny
    mjeanettek skrev 2012-04-12 12:58:23 följande:

oj då... jag som hade en bröllopsklänning på plats och som var ok... nu hittade jag en jag ÂLSKADE vid första ögonblick... hmmm hoppas att den blir bra. Med rabatt blev det mindre än 1000kr... jag tittade på referanserna och det var flera plus size brudar som såg jättebra ut... Hoppas, men om inte så ha rjag ju den "gamla" :)

www.lightinthebox.com/A-line-V-neck-Asymmetri...

Åh!
  • Anny
    Beccastina skrev 2012-04-12 19:06:36 följande:
    är det någon här som har beställt från Landy??
    hur gör man med betalning m.m.??
    Jag beställde från Landy de skickade en faktura till min paypal-address. Har inte haf paypal innan men det var riktigt enkelt.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!