Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Du menar den översta? Hm, jag gillar att den inte är blingig. Tror jag.. Är så sugen..
Du menar den översta? Hm, jag gillar att den inte är blingig. Tror jag.. Är så sugen..
Jag skulle bara skickat med bilden i mejlet, inga länkar till en klänning som inte ser ut så som du vill ha den.
Anny - Vad fina klänningarna blev! Gillar båda jag med.
Nu börjar jag tjata om mina slipsar igen, men undrar en sak.
Vad tycker ni skulle vara snyggast:
... att brudgum och marskalk har samma vinröda/mörkröda färg på slipsen, som även är färgen på tärnans klänning, del i färgtemat och röda rosar finns i brudens bukett?
... att brudgum har vit/silverfärgad slips (jag har vit klänning) och marskalk vinröd slips, som matchar tärnans klänning?
... eller att både brudgum och marskalk har vit/silverfärgad slips?
Hjälp?
Tack alla för era röster! =) I samråd med brudgummen så är det nu bestämt att det blir som ni röstade, silverslips it is.
/en blivande brud som för övrigt preppar för fullt o försöker låtsas som ingenting trots att det iiiiiiilar i hennes tänder av tandblekningsmedel. *aj*
Hej igen alla nygifta och snart gifta. Det hinns verkligen inte med något trådskrivande eller läsande dagarna före eller efter. Men grattis till er som har gift er och lycka till till resten! =)
Själv har jag varit gift i 387 timmar nu. =) Och det känns fortfarande overkligt. Allt var perfekt från klänningen och hår, maten och vinerna till vädret och stämningen. Helt sjukt att allt klaffade och vi är båda så otroligt nöjda. Har bara en sak att klaga på, och det är att tiden gick alldeles för fort. Det är verkligen sant som alla säger, så njut av varje sekund ni som fortfarande väntar på er dag.
Lägger in två bilder också där man både ser en del av hur klänningen blev och lite av miljön.
Tack så mycket Minuz, Anny och daniiel!
Efter i stort sett noll besök härinne på två månader så känns det som att jag har missat en hel del. Hur går det för er, Anny och Minuz, har ni blivit fruar än? Om inte, så hur är klänningsläget? Allt under kontroll med svarta band och avsaknad av aprikosfluff?
Fruwesterlund - Tack! Jag beställde från Millybridal.
emmadeckmar - Din klänning blev ju jättefin! Och med rätt underkjol så kommer du att få till ett härligt, blommigt fluff.
Stort grattis 1700tal! Och jag tycker att du valde rätt klänning ändå till slut. Har man en riktig La sposa så bör man använda den. Och du var jättefin i den! Ha det så himla härligt i Barcelona.
daniiel - Du passar mycket bra i din klänning och ser verkligen inte ut att ha gått upp 20 kg. Rolig TTD-idé att ta bilder på så många olika platser. Och blir det en bild med husdjuren så måste du visa den.
Och till er som kämpar med kilona, lycka till!