• Italia08

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

daniiel skrev 2012-06-15 12:47:12 följande:
    Kan de inte ta in fler då?
    Nej, det var tydligen stört omöjligt. Jag blev så sur i går när jag jagade så att jag efter fyra-fem butiker utan napp gick och köpte godis för att jag tyckte synd om mig själv. *haha*
  • Italia08
    1700tal skrev 2012-06-15 12:52:35 följande:
    Va, hur kan man inte ha vinröda..? Det hör väl ändå till basicfärgerna i herrgarderoben.
    Tydligen inte. Trodde också att det skulle vara enkelt att hitta, men icke.

daniiel, evilcayenne, Tokig - Tack så mycket för tipsen! Har kollat både tieroom och slipskungen, de hade inte heller vinröda. Men mytuxedo har jag inte kollat, ska göra det på en gång.
  • Italia08
    Tokig - Det ska bli spännande att se dina fina klänningar på dig. =)
  • Italia08
    daniiel skrev 2012-06-15 13:17:42 följande:
    På tal om.. inget alls.. men tänkte uppdatera med planerna inför vår bröllopsdag. Det ser ut att skita sig helt. Det finns inte någon lokal ledig alls, öht. Billig som dyr.
    Nämen? Hade ni inte hittat en lokal som folk skulle hjälpa till att betala?
  • Italia08
    Tack så jättemycket! Här ska spanas! =)
  • Italia08
    daniiel skrev 2012-06-15 13:37:42 följande:
    Ja, även om våra vänner lägger en liten slant, så har vi inte råd med någon som kostar över 2000kr, och alla de billigare lokalerna är upptagna. Tyvärr, så kan vi inte byta helg heller, för vi är redan upptagna helgen före och förmodligen helgen efter, den skulle dock eventuellt gå, i nödfall, men upptaget även den helgen. Saken är den att det finns verkligen knappt några lokaler alls i den här stan att hyra, utbudet är minimalt, så det är inte så konstigt att allt är uthyrt, speciellt under sommarmånaderna.
    Men usch vad tråkigt. Gråter
  • Italia08
    Evilcayenne skrev 2012-06-15 13:54:47 följande:
    Har du kollat tradera?
    Nej, men vill inte köpa därifrån. Tack ändå. =)
  • Italia08

En fråga till bara. (Känns som att jag tjatar hål i huvudet på folk, men ni får ursäkta - jag har faktiskt "slipsanik". Foten i munnen )

Vilken färg har den här slipsen på er dator?:
    www.bows-n-ties.com/solid-silk-tie-dark-carminered-p-14545.html

Det är alltid så svårt att vara säker på hur en vara egentligen ser ut när man kollar på nätet, speciellt när färgen är så viktig.

• Italia08
    daniiel skrev 2012-06-15 13:45:47 följande:
    Ja, det känns riktigt tråkigt faktiskt. Det var ju som sommarens "happening" för vår del. Vi har inga andra festligheter (förutom en 50-års fika och ett namnkalas) planerade inför sommaren, så det kändes kul att ha något att se framemot. Och kul för min del att ha något att planera! :P
    Men, du som hade ett så bra tema, idéer o allt. Så det finns ingen plan K eller så heller?
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!