• Anny

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

1700tal skrev 2012-03-28 08:49:51 följande:
    Oh-la-la-laa!!
    Vilken härligt rolig grej!
  • Anny
    Anny skrev 2012-03-28 08:59:26 följande:
    Oh-la-la-laa!!
    Vilken härligt rolig grej!
    Att använda brudkrona alltså.

• Anny
    Monstertjejen skrev 2012-03-28 10:46:06 följande:

Ang Landy så beställde jag i början på februari och jag fick mail i helgen om att min va klar :)

Så jag håller tummarna för att ni andra som har beställt där ifrån även får svar snart på att dom är klara!

Grymt! Då kommer nog min snart också =) 
  • Anny
    bergmanh skrev 2012-03-28 15:01:22 följande:
    Beställde också i början av februari och fick idag följande mail: "Dress is finisehd but still didnot get the picture. Lucy" (härlig engelska)

Hoppas att jag får bilder innan klänningen skickas (jag är tveksam till att jag får det) och att klänningen faktiskt är färdig nu (efter att ha blivid lovad att den ska vara färdig för att skickas flera gånger de senaste veckorna är jag även här tveksam) :)
    Yaay! Hoppet ökar
  • Anny
    bergmanh skrev 2012-03-28 16:19:50 följande:
    Landy har inte mailat mig på eget bevåg utan svarat (med viss fördröjning) när jag frågat dem om leverans är på g snart.

Hoppas din klänning är klar snart!
    Tänkte hålla ut till efter påsk, sedan ligga på. Tiden de beräknar att det tar att göra klänningen och skicka den har ju inte passerat än för mig.
  • Anny

Mollee: Riktigt riktigt riiiiktigt fin klänning! 
    Sedan blir jag ju oerhört nyfiken på hur du är byggd, då den på galge ser ut att vara så propotionerlig. :-P 

• Anny

ooooh du milde!! tre klänningar (väl?) och inte en ENDA bild!!!!!!

Öka flickor!! Bild på original och klänning SKYNDA SKYNDA!!!!! :-P 

• Anny
    Italia08 skrev 2012-03-30 12:20:49 följande:
    Mejla bilden till något annat företag som används flitigt här i tråden, dock vet jag inte vilket eftersom vissa verkar krångla. Men kanske Landybridal eller Coral's bridal? Prova att skicka bilden till båda och fråga vad det skulle kosta, vilket material de tillverkar den i och hur lång tid det skulle ta att få klänningen.
    Mitt råd är att börja där. =)
    Hade jag beställt idag så hade jag valt corals. Nu har jag inte fått min klänning från Landy än. Och den är skert fin. Men väntan är lååång!

Hur lång tid har det tagit för coralskunderna? 
  • Anny

Äsch jag kunde inte hålla mig utan jag mailade Landy igår kväll och undrade lite smått om statusen på min klänning.

Fick svar nu tidigt på morgonen att den skulle skickas runt den 10 april. Hoppas så är fallet, får då närmar det sig verkligen!  

selma03: Landy verkar ta lite id på sig att göra och skicka klänningarna. Men kommunikationen har varit riktigt bra. Nu har jag inte fått min klänning så vet ju inte hur det blev i slutändan.

Annars har jag hört positivt om corals på sistonde. 

• Anny
    lisskulla skrev 2012-04-01 09:10:05 följande:

Nu har den kommit!!! Är supernöjd med kvaliteten. Galet fint sydd. kostade 300 dollars värt varenda. MEN, den är för stor över bysten. så jag kommer nog att lägga samma peng på ändringar...ska till en sömmerska och lämna in. Rekommenderar Corals Bridal!!!!!
    Ååh ser verkligen superfin ut!! Lyckliga du Vill se den på också dock
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!