• Anny

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Ett par till skor. Liiite mer vågade. Ja okej de är inte så vågade, men iaf

• Anny
    knyttan skrev 2012-03-19 18:53:53 följande:
    MIN KLÄNNING ÄR HÄR!!!

Ja eller i Sverige i alla fall vad det verkar! DHL ringde mig i morse på jobbet o sa att de hade ett paket från Kina till mig Förvånad Men jag var ju inte hemma så de ska komma tillbaka i morgon klockan fem! Ah nu kan jag inte vänta alls känns det!!!! FörvånadFörvånadFörvånad
    Men jag fattar ingen-ting, Milly-Lily sa ju bara för ett par dagar sen att den skulle vara färdig snart, att jag skulle få ett trackingnumber och foton skickade????? Och sen är den redan här - då måste den ju vart skickad redan för en vecka sedan minst!! Har Milly -Lily öht nån kontakt med klänningsfabriken? verkar inte så....
    Oooooooooooh vad spännande!!!! Vad fåglarna var du inte hemma idag för då?? Palla vänta!! :-P
  • Anny
    1700tal skrev 2012-03-19 18:53:56 följande:

Anny - 7,5 cm är högt nog! Snygga blev de iaf.

Nu har vi förresten tillkännagett att våra planer är som "vanligt" igen och svärisarna blev glada. Inga invändingar eller ifrågasättanden alls, så det känns jätteskönt. Så nu är det bara att skicka ut inbjudningarna!

Ja jo i högsta laget kan jag tycka också. Men ändå inte så vansinnigt. Jag hoppas jag kan klara av det. Klackarna är ju så smala...

Vad roligt att få skicka inbjudningar utan att "oroa sig"  
  • Anny
    knyttan skrev 2012-03-19 18:59:43 följande:
    Åååååh har du också hittat den sidan?? Det är ju ännu mer knark än kinaklänningar!!! Men i motsats till dem så är det där ju dyr-tjack Tungan ute Jag är också väääldans sugen. Men det blir för dyrt. Och nu har jag köpt de här istället:

1700tal skrev 2012-03-19 09:27:35 följande:
    Ååh! Med så höga klackar??
    11 cm!! Tur man är kort o sambon är lång SkrattandeSkrattandeSkrattande
    Åh snygga!! 
    Och ja har tyvärr hittat den sidan ja.dyyyyrt. men tror säkert de är riktigt bra. Jag intalar mig det iaf
    11?! Oh-la-la!

Min sambo är inte så himla lång, men ffa har jag totalt glömt hur man går i klackar. Så får försöka vara lite moderat.
  • Anny

åååh denna beslutsångest!! Jag planerar nog med rätt stor säkerhet beställa ett par skor från Milk&Honey. Hur kul som helst at få ett par skor man designat själv ju. Det kan jag vara värd

Men vilka??? Vore läckert med ett par färgade (typ lila glitter) men samtidigt så kanske man inte använder de så mycket sen då? Så borde kanske köra mer safe och ta ett par svarta? Men då är frågan om man ska ha glittriga eller annat? Med färgad piping eller inte? ÅÅåååh dessa val!!

Åsikter?? Någon??

• Anny
    Vilse skrev 2012-03-20 08:29:22 följande:
    Och nu har jag beställt ännu en klänning från my love Förvånad

Blev en "flower girl" klänning denna gången dock (vad är det svenska namnet för flower girl? brudnäbb? Näbbtärna?)
    Och den kommer skickas direkt till tjejen - som bor i Kaliforningen.. Så jag kommer se den för första gången 4 dagar innan bröllopet.. Tyst
    Eller ja, jag lär väl se den på bild innan...

Denna blev det i varje fall: www.mylove-bridal.com/the-lovely-flower-girls...
    (Tjejen fick välja själv vilken klänning hon ville ha)
    Detaljer (band och broderi) kommer vara i en lavendel/lila färg Glad
    Jättefin klänning hon valde
  • Anny

Tänk om man ändå kunded dansa...också avis som få.

nu har jag evenuellt bestäm sko. Egentligen inget spektakulärt, men tror den blir användbar.

Svart glitter, ankelremmen och klacken i svart skinn (matt). Hon som har butiken ville tipsa om patent leather, det är skinn som är väldigt blankt. Hon tyckte det skulle blli mer "formal". Men jag känner mig tveksam...

• Anny

Monstertjejen: Vilken läcker klänning! Superfin, roligt med en lite annnorlunnda känning på någotvis. Gillade "ränderna".
    Sedan är jag inte lika förtjust i din historia. Jag har också provat rätt många klänningar och många har varit fina, okej och sådär. Men aldrig haft något som liknar WOW-känsla. Har helt enkelt konstaterat för mig själv att jag nog aldrig kommer känna så... Men tänk så har jag helt enkelt inte hittat rätt? Huga. Hoppas min kinaklänning helt enkelt känns rätt!

När var det du beställde din kinaklänning?

Drömde igen at jag fick hem min. Denna gången vr utseendet någolunda rätt modell vid första anblick, men den  var mörkröd-vinröd och inte vit. När vi sedan vecklade ut den helt så visade det sig vara en kappa.för män? Hur weird som helst.

Planen är att klänningen ska komma denna vecka eller nästan. Men känner mig tveksam.

Har inte varit inne och tjatat på flera dagar men har iaf varit inne och kikat och sett diverse fina klänningar! Me like!

Idag har min sambo övergivit mig för Vegas i en vecka. Känns redan lite ensamt, men en dag i taget så ska det väl ordna sig. Kommer bli total avskräckt att bli ensamsående mamma  på riktigt iaf Han får kämpa hårt att bli av med mig sedan!

• Anny
    Josefin521 skrev 2012-03-27 15:51:06 följande:
    Så nu var alla uppe. Verkar som om fler har problem att ladda upp fler bilder i ett inlägg, gör vi fel eller är det bara så det är?
    Ser ni till att klicka i rutan så att  markeringen hamnar under den uppladdade bilden? Jag ve iofs inte om det är nödvändigt men så gör jag och brukar kunna ladda upp flera bilder utan problem.

• Anny

Förlåt att jag stal dina bilder :-P 

Men skulle iaf säga att jag tycker alla klänningarna var jättefina! 

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!