Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Jag ska skicka in mina mått idag. Ska jag mäta med eller utan bh på?
Jag ska skicka in mina mått idag. Ska jag mäta med eller utan bh på?
Vad fin klänning! Jag tycker du ska vara himla nöjd :) jag tycker faktiskt att klänningen för 1500 är finare än den för 18000. Dels för att din överkropp ser längre ut och inte lika kompakt som på den andra :)
Jo det där med självförtroendet kan jag hålla med om! Kan ej påstå att jag är nöjd med kroppen direkt. Har 13kg kvar tills man är nöjd igen då jag fick barn förra året. Dock har jag nu totalt gått ner 23kg så man kanske ej ska klaga för mkt men man vill ju se så fin ut som möjligt på sin stora dag!
Villemo84: klart du får vara med här! Fin klänning!
Det beror på var du beställer ifrån. Hur mkt är du beredd att lägga? Jag beställde från en på ebay. Klänningen kostar mig 850kr med frakt. Andra beställer från kinasidor. På dino skulle den kosta 2100kr så det är lite olika
Jag skickade bild på klänningen jag ville ha, ändrade lite i paint, ex var midjan skulle gå och att en blomma skulle va avtagbar. Personen heter in.hot.chilli på e bay. Vet ej än om de blir bra då jag beställde den förra veckan. Gör som så att du kollar vilken klänning du vill ha, gör de ändringar du vill ha i paint och skriv utförligt så deras engelska kan vara krånglig. Skicka sedan till olika kinasidor och även på ebay om du känner att du vågar lita på de säljarna så du får ett pris. Sen kan du välja den som känns bäst för pengarna osv. Många beställer från dinobridal, milly mfl men jag ville inte ens lägga 2000kr, därför valde jag en säljare på ebay ist.
Jag röstar för en lång slöja! Sj har jag ej bestämt om jag ska ha en eller ej
Jag tycker de långa slöjorna med spetskant är super fina! Kanske kan hitta en som ej har lika bred spets så blir det inte "för mycket"?