Kinaklänningar och gaffel däremellan!
HJÄLP! Nu äntligen har den dagen kommit då jag ska beställa min klänning! Valet föll inte på den som jag först trodde utan det blev en annan :) det blev en från Landy och jag har nu några frågor. Hur ska jag betala? De rekommenderar något som heter Moneybookers.. Har ni som beställt betalt på det sättet? Klänningen kommer att han snörning i bak och jag undrar lite hur jag ska tänka där.. Ta mina exakta mått eller ska jag ta den några centimeter mindre då det är just snörning? Kommer förmodligen tappa några fler kilo... Funderar också på det här med längden... Läste att de lägger till 5 cm för skor.. Klacken kommer nog vara ca 5 cm, ska jag sen lägga till lite till för underkjol? Typ 3 cm, eller tänker jag helt fel? Allt blev väldigt verkligt nu när jag tidigare idag la inbjudningarna på lådan!!! Stort ;D Detta är klänningen jag ska beställa :) www.landybridal.co/trumpet-mermaid-strapless-court-train-white-wedding-dress-h5lblb2511.html Ledsen att jag tjatar men jag är så ivrig att få iväg min beställning :D