Kinaklänningar och gaffel däremellan!

eller vet ni vad detta är för märke?
har ni förresten köpt slöjor i kina också, eller bara brudklänningar? Vill ha en axellång slöja som ser ut typ som de som de hade på 40-60talet. ni vet, ihop med krona på huvudet och ser lite puffiga ut
NU ÄR VI GIFTA!!!! Allt gick fantastiskt bra och det var en så underbar dag! Visar en bild som togs med en vanlig kamera "i farten" (när vi skulle iväg till kyrkan om några minuter) till fotograferna bilder kommer:
Nu har jag nog hittat vad jag vill ha... tror jag :) har ju en tendens att hla tiden hitta något ÄNNU finare och ändra mig igen. men vad tror ni...
denna klänning
med denna spetsöverdel som avtagbar del (så kan jag ändra mig om den om det blir too much med håret slöjan o allt..
Tack hörrni!! Ska visa mera bilder när fotografens galleri är klart när vi kommer hem frän Barcelona!
Måste bara visa en bild på min fina bukett också, tog bilden nu dagen efter. Den blev så fiiin! Bilden motsvarar inte hur stor den är men om vi säger så här - murgrönan gick ner i golvet! Och de stora rosorna fick knappt plats i hela handen. Buketten fick mer beröm än klänningen tror jag...