• Sara 120707

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

sorry för spammandet

• Sara 120707
    Lommila1 skrev 2012-01-07 09:07:33 följande:
    Klänningne är verklifen fin! Så på bilden sett värt 1000 spänn
    Men köp den inte för att den är billigt, utan köpt den för att den passar dig o du verkligen vill ha den!
    Slipper du o pröva den innan köp?

H /
    rutinerad klännningsköpare med 10 oanvända festkläningar i skåpet.;)

Anledningen att jag tittar överhuvudtaget är att jag fått problem med min "riktiga" klänning. Jag hoppas att jag med min begränsade sykunskap ska kunna fixa det men om det inte går så vill jag ha en reservplan så att jag inte måste panikköpa en klänning som jag inte gillar i sista minuten. Budgeten är ganska tajt också.

Så detta blir en klänning för alla eventualiteter så att säga =)

Jag gillar modellen och måtten stämmer med mig men jag har inte möjlighet att prova den.

En av anledningarna att jag vill ha åsikter är att om jag inte behöver den eller om den inte passar så vill jag kunna sälja den igen.

• Sara 120707

Köpte klänningen!

Prutade till 1000 kr inkl frakt.

Lägger kanske upp bilder när den kommit =)

• Sara 120707

Hej alla kinaklännings fans!

Jag skulle vilja få en bolero uppsydd och undrar hur man skickar in bilder till tex millybridal och mylovebridal.

Tänkte skicka den till några stycken och få lite prisuppgifter.

• Sara 120707

i sådana auktioner så brukar man kunna lägga ett maxbud och sedan finns där en automatisk funktion som bjuder åt dig upp till ditt maxbud.

Det är alltså troligtvis någon som har lagt ett högre maxbud.

• Sara 120707

Ellenö:

Beroende på hur stor budget du har så har zelini en klänning som är ganska lik och till ganska förmånligt pris.

De har ju oxå en butik man kan besöka så man slipper risken att det bli fel.

De tar ca 5000 för den här.

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!