Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Vi har inte kommit så långt med vår tomt ännu. Vi köpte nybyggt hus och tomten fick vi då fixa själva. Den var grovplanerad bara.
Den får gärna sköta sig hyffst själv. Eller ja rätt enkel att sköta iaf. :)
Jag gillar rätt enkelt och stilrent. Ine så mycket för gulligull och romantiskt bjäffs.
Vi har kommit s pass att vi inte endast har gräs och sandlåda :D Vi har 3 fruktträd i en båge med cementring runt foten. Vi har en "murad" balja i ena hörnet med träd (trollhassel) och lite växter och gräs (prydnads).
Och så har vi utmed en sektion av staketet 6 klängväxter med varierande resultat
Jag skulle vilja ha lite bärbuskar och sådant fast integrerat i rabatten så att säga.
Förresten vårt sviskonträd har hagelskottssjuka vet du hur tidigt vi ska gå på det med dess behandling? redan nu? eller när knopparna dykt upp? eller vad?
ni får ursäkta men här kommer en liten bildbomb igen. denna gången lite mer hemmabetonad...
om det är opassande får ni hojta till.
Så gör jag inte om något sådan igen!
monstertjejen och moonias: Det lät ju inte så roligt. Då lär jag väl få räkna med att klänningen dröjer ännu längre än jag räknat med. Har ju ingen panik än, gifter mig först i höst. Men otålig är man ju iaf! Men hellre en ordentligt sydd klänning tycker jag.
Åh, jag är så sugen på at beställa ett par custom shoes från milk&honey!
Detta är min första design.
De är svartglittrga med matt skinn på häl och straps.