• Italia08

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Man får en faktura som ska betalas inom 10 dagar.

• Italia08

Fin klänning förresten Moonias! Om det var du som även hade en Sottero så tycker jag att du valde helt rätt. =)

• Italia08

GuteCarra - Jag håller "tyvärr" med alla andra i tråden, nr 1 tycker jag klär dig bäst. Kjolen börjar på "rätt ställe" för att framhäva din figur snyggast, tycker jag. Men du ska välja den klänning du trivs bäst i och ingen annan.

Men, om du gillar nr 1 och felet "bara" är att den känns tom så kan du alltid köpa kristaller och klistra eller sy på. Kolla på den här sidan, jag köpte nästan därifrån tills jag kom fram till att jag inte behövde mer bling till min klänning. Skäms

www.danzis.se/

• Italia08
    Ms Ida - Ser tjusigt ut. Ska bli spännande att se den på! Glad
  • Italia08

Åh, klänning nr 2, nr 2! :) Den är min favorit, men så synd att det var ett stort hål på klänningen du helst vill ha. :( Så typiskt, men jag tror minsann att det är ödet. Hoppas att det löser sig för dig, hur du än gör.

• Italia08

Knyttan - Gå med i myus.com för att kunna beställa varor som egentligen inte skickas till Europa. Det funkar, jag har testat.

• Italia08
    Operfekt och Naive - Väldigt fina klänningar och skönt att de kom till slut. Kanonsnyggt!

Tinzi - Sminkningen är jättefin, ja du också så klart. Glad Hur känns det nu när det nästan är dags? Spännande gissar jag. Ha det så himla mysigt och njut alldeles galet mycket på lördag. Solig
  • Italia08

Åh grattis! Så fina ni är! Och vad härligt att ni fick bra väder. =)

• Italia08

Och veck förresten, haha, Skitsnack, det syns om man letar efter det. Tungan ute Klänningen blev jättefin!

• Italia08
    Minuz skrev 2012-05-16 21:54:50 följande:
    Jag har två underkjolar. En med 6 lager tyll och en med tyll och släp. Men tycker inte det är tillräckligt ens med båda två.....
    Samtidigt??! Åh herrejösses. Hur mycket fluff ska du ha egentligen? Flört
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!