Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Man får en faktura som ska betalas inom 10 dagar.
Man får en faktura som ska betalas inom 10 dagar.
Fin klänning förresten Moonias! Om det var du som även hade en Sottero så tycker jag att du valde helt rätt. =)
GuteCarra - Jag håller "tyvärr" med alla andra i tråden, nr 1 tycker jag klär dig bäst. Kjolen börjar på "rätt ställe" för att framhäva din figur snyggast, tycker jag. Men du ska välja den klänning du trivs bäst i och ingen annan.
Men, om du gillar nr 1 och felet "bara" är att den känns tom så kan du alltid köpa kristaller och klistra eller sy på. Kolla på den här sidan, jag köpte nästan därifrån tills jag kom fram till att jag inte behövde mer bling till min klänning.
www.danzis.se/
Åh, klänning nr 2, nr 2! :) Den är min favorit, men så synd att det var ett stort hål på klänningen du helst vill ha. :( Så typiskt, men jag tror minsann att det är ödet. Hoppas att det löser sig för dig, hur du än gör.
Knyttan - Gå med i myus.com för att kunna beställa varor som egentligen inte skickas till Europa. Det funkar, jag har testat.
Åh grattis! Så fina ni är! Och vad härligt att ni fick bra väder. =)
Och veck förresten, haha, Skitsnack, det syns om man letar efter det. Klänningen blev jättefin!