• Italia08

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

1700tal - Coooool krona! Ska bli spännande att se bilder sen på hur den ser ut på dig. Har du fått prova den?
  • Italia08

Hoppas att det löser sig med allas mylove-klänningar. Det verkar ju faktiskt mest logiskt att de bara uppdaterar sidan.

Tänkte på en annan sak som inte har med klänningar att göra. Har eller ska ni försäkra ert bröllop, och i så fall hur?

• Italia08

Herreguuuuud vad ni är slöa med bilder lisskulla och unSeri! Flört

• Italia08
    EmilyA skrev 2012-03-30 11:11:45 följande:
    Hej!
    Är det någon som har beställt klänning eller vet nån som beställt från klanningartillfest.com
    Nej, och jag skulle inte göra det heller. Tog bara en snabb titt och läste deras "Om oss" och fick mig en del goa skratt tyvärr. Här kommer tre av deras "top 9 skäl" till att man ska handla av dem:

"Vi är fast beslutna att förbättra kvaliteten på din upplevelse med vårt breda utbud av hack produkter till priser botten."

" 7 dagar returnera / byta politik

Om du fick ett objekt från ett oväntat sätt, kan du returnera den till oss i 7 dagar för returer och byten inom 15 dagar efter den dag då det mottagande objektet. för information, kontrollera dess utveckling i Hjälpcentret Klanningartillfest.com."

"Vi erbjuder professionell e-handel. Du behöver inte vara de största köpcentrumen för att hitta en klänning vandring."

• Italia08
    EmilyA skrev 2012-03-30 12:15:07 följande:
    Nej, har hittat en klänning där dock som jag gärna vill ha och inte sett nån liknande någon annanstans men det känns väldigt vanskligt att beställa och inte ha en aning om ifall det ens kommer fram och hur det ska bli.
    Känns som att hela deras sida är dåligt översatt och den känns inte särskilt trovärdig. Det verkar också svårt att kontakta dem.
    Har väldigt få uppslag på andra klänningar och nu börjar det närma sig dessutom...
    Tänkte om någon hade erfarenhet från dem.
    Mejla bilden till något annat företag som används flitigt här i tråden, dock vet jag inte vilket eftersom vissa verkar krångla. Men kanske Landybridal eller Coral's bridal? Prova att skicka bilden till båda och fråga vad det skulle kosta, vilket material de tillverkar den i och hur lång tid det skulle ta att få klänningen.
    Mitt råd är att börja där. =)
  • Italia08

Vad roligt att se så många nya och JÄTTEFINA klänningar igen! Minns inte vilka ni var som fått hem nyligen efter att ha läst ikapp tusen sidor, men alla blev ju jättebra. Glad

• Italia08
    Anny skrev 2012-04-13 12:13:20 följande:
    ungbrud: Klart du måste ha en back-up!

Jag visste att det här skulle hända! Jag känner liksom.."jaha.nu då?" gällande min klänning. Och har nu blivit förälskad i en annan klänning...jag vill haaaa!!!!

www.lightinthebox.com/gorgeous-layered-floor-...

Snyfta snyfta!
    Men Anny, den ser ju i stort sett likadan ut som den du har hemma ...!?  Flört
    Inget att snyfta om, tycker att din blev kanonfin.
  • Italia08
    Tinzi skrev 2012-04-12 20:56:28 följande:
    ÄNTLIGEN glad med exakt 1 månad kvar till bröllop! Tack vare en underkjol med släp som jag fått av en oerhört vänlig själ här på sidan, och som jag sydde ut i midjan lite (syns ju ej utanpå) så kliver jag nu inte längre på klänningen och nästan alla de rynkor som blev framtill när vi sydde upp den är borta :)

Se jämförelse med en helt fel underkjol.
    Även släpet blir lite kortare och med uppfluffat :)
    Så himla härligt att höra! Och klänningen ser jättebra ut på dig. Tjusigt! Glad
  • Italia08
    Magenta skrev 2012-04-13 15:17:59 följande:
    och jag glömde säga- inte en enda paljett! HURRA!
    Den ser väldigt fin ut på bildera. Men det ska bli spännande att se den på dig sen. Skynda, skynda med bilder. Glad
  • Italia08
    1700tal skrev 2012-04-14 20:03:57 följande:

Ang landybridal.com, jag har bara använt utan s förr, så nåt måste ju hänt. Frågan är ju om den med s på slutet är samma?

Btw, nu har mammas klänning + mina 2 nya slöjor har ÄNTLIGEN kommit från Milly!!

Bilder?! Cool
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!