daniiel skrev 2012-10-03 15:33:12 följande:
Äh, du är varken hemsk eller tragisk!
Ja, jag hoppas den nya klänningen kommer passa. Eller, passa vet jag att den gör då jag beställde efter mina mått, men passa på mig

ska bara komma ihåg att prova när någon kan hjälpa mig att snöra, sist var jag själv och höll bara ihop klänningen.
Ja, men det var ju synd! jag bor själv i Sundsvall och här finns 1 butik vad jag vet av. Har aldrig varit in där för jag har inte tyckt att det ser inbjudande ut i skyltfönstret, och jag tycker inte om att prova kläder. Fast jag är nyfiken på hur det ser ut innuti och vad de faktiskt har för klänningar, utifrån uppfattar man butiken som liten med litet sortiment, men det kan ju vara mion uppfattning bara.
Låter som sagt inte alls tragiskt att vara inne i brudbutiker även om man är gift eller redan har klänning! jag skulle själv kunna tänka mig vara det om det inte vore för att jag är rädd att hitta värsta fina klänningen och ångra mitt val, haha! kan verkligen förstå att du fastnat för just bröllopsklänningar (och allt runt om) och eftersom du är såå duktig så får BT och alla vi andra vara glada att du är här!