• Anny

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

halloj. Fina klänningar som figurerar här i vanlig ordning. Jättefina!

I fredags fick jag hem min BH jag beställt. Inte från kina utan en webbutik...som ligger i Jönköping (där jag bor) t.o.m

Köpte en wonderbra ultimate strapless. Passade alldeles utmärkt i min vanliga storlek. Och den sitter verkligen där den ska. Helt otroligt.

Liiite pinsamt dock att den levererades i grannens brevlåda. Mannen där kom tydligen förbi och lämnade den till min sambo. som av någon anledning var   tvungen att berätta att det var en BH. *suck* Jaja ingen fara så. Han är ju vuxen även han ooch jag är rätt säker på att hans fru använder bh också  

• Anny
    Fru 0728 skrev 2012-03-11 08:26:37 följande:
    Är det här samma wonderbra-BH? Vad kan skillnaden vara mellan de här två, någon som vet?

wonderbra.timarco.se/product.aspx?prod=37638e...*Fri%20F

www.uppercut.se/tjej/underklader/wonderbra/ul...
    Det är väl samma?
    De var från uppercut jag köpte. fast jag köpte denna:http://www.uppercut.se/tjej/underklader/wonderbra/ultimate-strapless-bra-skin/

de hade (har?) 50:-  rabatt vid köp av wonderbra .
  • Anny
    Anny skrev 2012-03-11 08:39:47 följande:
    Det är väl samma?
    De var från uppercut jag köpte. fast jag köpte denna:www.uppercut.se/tjej/underklader/wonderbra/ul...

de hade (har?) 50:-  rabatt vid köp av wonderbra .
    *host* den stooora illgula skylten som det står 50:- rabatt vid köp av wonderbra är fortfarande kvar ja...
  • Anny
    purpleflower skrev 2012-03-11 11:15:10 följande:
    Hej tjejer!
    Hoppar in här för en liten fråga om kinaklänningar.
    Ramlade över en sida igår med klänningar där de just nu har riktigt bra rabatt:
    www.tbdress.com/

Är det någon som har beställt därifrån och vet om de är bra?
    Hittade en klänning där som jag är sugen på att beställa, det är ju så billigt nu! Det är 70 % rabatt på min klänning nu och det gäller bara i 2 dagar till... Har lite beslutsångest om jag ska slå till, har inte ens varit och provat några klänningar än, tänkte göra det nu i mars för att se vilken modell som skulle passa mig. Dessutom är det ganska långt kvar tills vi gifter oss (15/9) så är rädd att jag ska fastna för en annan klänning tills dessTungan ute
    Här är den som jag gillar, vill ha en ganska enkel men ändå med lite fina detaljer på:

Ååh blir galen på detta! Hur hade ni gjort??
    Landy har även denna klänning i sitt sortiment.
    http://www.landybridals.com/wedding-dresses-a-line-strapless-brush-train-white-17745.html
    För 289$ , ofta har de också rabatter.
  • Anny
    M040812J skrev 2012-03-11 21:03:47 följande:
    Hej och hallå igen. Är det nån som vet vad frakt för 1 chiffonklänning från landybridal kostar? 
    Och är det någon som vet hur deet fungerar med retur om klänningen skulle bli fel på något sätt?

Frakten varierar säkert men   min satin - organza klänning kostade 55 $ i frakt. 

Det står en hel del på sidan om return och shipping. Du får stå för frakten tillbaka. Om det är något som är galet vill de att du kontaktar de så snart som möjligt så de kan "lösa det". självklart får du skicka tillbaka, men det kostar. Min tolkning var att de hellre ser en lösning så du kan få den fixad här hemma istället. 
  • Anny
    Anny skrev 2012-03-11 21:17:14 följande:
    Frakten varierar säkert men   min satin - organza klänning kostade 55 $ i frakt. 

Det står en hel del på sidan om return och shipping. Du får stå för frakten tillbaka. Om det är något som är galet vill de att du kontaktar de så snart som möjligt så de kan "lösa det". självklart får du skicka tillbaka, men det kostar. Min tolkning var att de hellre ser en lösning så du kan få den fixad här hemma istället. 
    http://www.landybridals.com/return-policy
  • Anny

Usch.

Idag känner jag bara "blääh" gällande min klänning, som inte ens kommit hem. Inte ett dugg spänd på dess hemkomst. Lite been there, done that, move on...liksom. Absolut det jag INTE ville känna gällande denna klänning ju!

PANIK!!

*suck*

• Anny

DestinyD: Den ser verkligen jättefin ut!

Nu börjar jag också bli nervös. Jag beställde ju min klänning via mail fast då till Landy. Betalade och efeter någon dag mailade jag bara för att kolla så att de sett min betalning. Fick till svar att allt var i sin ordning och att de skulle börja göra klänningen. Men när jag loggar in har jag inga ordrar gjorde på mitt konto och har inte heller fått något ordernummer. Är något tokigt tror ni? Eller är allt som det ska ändå tros? 

• Anny

Förresten här är en bild på ett par skor jag förälskat mig i lite smått, vad tycks?

Egentligen hade jag tänkt mig svarta lite tuffa skor, lite lagom klack och gärna med ankelrem.

Men kan inte rå för det. Dessa är ju fina! (enligt  mig
  • Anny
    bridetobe2013 skrev 2012-03-15 13:19:34 följande:

Min klänning..... expediten står och håller i hop den bak... Nu är den betalad och snart ska dom börja sy om baksidan på den....
    1/6 2012
    Fiiiiin!
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!