purpleflower skrev 2012-03-11 11:15:10 följande:
Hej tjejer!
Hoppar in här för en liten fråga om kinaklänningar.
Ramlade över en sida igår med klänningar där de just nu har riktigt bra rabatt:
www.tbdress.com/
Är det någon som har beställt därifrån och vet om de är bra?
Hittade en klänning där som jag är sugen på att beställa, det är ju så billigt nu! Det är 70 % rabatt på min klänning nu och det gäller bara i 2 dagar till... Har lite beslutsångest om jag ska slå till, har inte ens varit och provat några klänningar än, tänkte göra det nu i mars för att se vilken modell som skulle passa mig. Dessutom är det ganska långt kvar tills vi gifter oss (15/9) så är rädd att jag ska fastna för en annan klänning tills dess

Här är den som jag gillar, vill ha en ganska enkel men ändå med lite fina detaljer på:

Ååh blir galen på detta! Hur hade ni gjort??
Vet själv ingenting om den sidan, men den viktigaste frågan att ställa är väl egentligen: HUR billig är den? Kostar den bara några hundralappar så att du kan chansa och mista pengarna? Isf kan du ju testa om du vill, men risken är ju - om du får hem klänningen - att den inte är fin. Jag säger som vi säger här inne: beställ av Milly, My-love, Landy eller Coral's.

Själv beställde jag från Milly och är nöjd, men de är lite dyrare och tar längre tid på sig än exempelvis My-love.