• Anny

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

1700tal skrev 2012-03-01 09:25:48 följande:

Idag hoppas jag att inbjudningarna kommer förresten, fick mail från Vistaprint igår som sa att de skickades igår!! Spännande!

Men blir galen på alla reklammail vistaprint dumpar i min inbox, grr...

Kul! Bild bild bild!!! (ja...sen då)
  • Anny

Nu tycker jag det gafflas lite väl mkt när jag för en gång skull lämnat sjuksoffan.

Jag gilla också ränder!

Jag är en av de stackarre som fått 2 pojkar! Eller huliganer som jag kallar de Nädå mina pojkar är fakiskt riktigt lugna pojkar "för att vara pojkar", tror det är många flick-mammor som är avundsjuka på mina snälla barn. 

Ta nu allt med en nypa salt. Menar bara att även pojkar kan vara "snälla" och tjejer kan, har jag märkt, vara vääääldigt viljestarka och höras minst lika mycket som "stökiga pojkar".  

Jag hör dock till en av de som skulle tycka det var skitkul att ha flicka och få shoppa roliga tjejkläder (för jo det finns mer och roligare kläder till tjejer oftast)  och andra tjejiga saker. Men har samtidigt fått e guddotter och sedan hävdar jag att kompisens lilla tjej är min lite granda också. Så går bra ändå.

Och nu minns inte vad det var mer jag borde kommentera.

Men kan ju iaf berätta att vi äntligen BOKAT (jaja fine bara preliminärbokat) lokal!! Tjoho! Den 29 sept lunchbröllop i Stugan i stadsparken. Okej pris, flexibel ägare som vill göra det speciellt för oss, ärlig och givetvis fin lokal och läckert läge med utsikt över stan!

http://www.stuganistadsparken.com/ 

Nu är det bara typ ALLT annat kvar :/ 

• Anny
    Skumboll skrev 2012-03-01 19:57:08 följande:
    Nu ger jag upp för idag, känner att förkylningen börjar slå till igen så det är väl bäst att sova några timmar medan man kan! Spöke
    "Åånna!!!" som minste huligan skulle säga
  • Anny
    bridetobe2013 skrev 2012-03-01 20:24:01 följande:

BRUDAR!!!!!

Vad ska jag ha för underkjol?????

1/6 2012
    Hur hade du det med ny bild på hela klänningen? =) Den som var igår såg så smal ut...
  • Anny
    bridetobe2013 skrev 2012-03-01 20:45:34 följande:

A linje får det bli..... Men från vart???

Vart är alla när man är desperat och behöver hjälp???

1/6 2012
    Ja a-linje borde det ju vara. Jag är tyvärr ingen expert på underkjol. men alinje ja. jag misstänker...utan ring då de nog syns genom...? eller?
  • Anny
    Josefin521 skrev 2012-03-01 20:46:17 följande:

Nu är det gjort! Nu är klänningen äntligen beställd, hjälp... Har även beställt mina tärnors klänningar också. Min klänning beställde jag på Milly och deras på Mylove. Håller nu tummarna för att allt skall gå vägen :)

Bild bild bild!!!
  • Anny

bridetobe: Förresten, fiiiin klänning och fiin tapet!

• Anny
    BlomAnna skrev 2012-03-01 21:48:29 följande:
    Jag har skickat förfrågningar till Millybridal, Landybridal och Coralsbridal angående att få klänning uppsydd enligt bild Milly vill ha 418 dollar inkl frakt  Landy vill ha 379 dollar inkl frakt och Corals vill ha 480 dollar inkl frakt. Nu är bara frågan vart ska jag beställa från?

Bild på klänningen finns här. szlongzhilian.en.alibaba.com/product/31953893...
    Tjusig! Verkligen! Har dock ingen aning vilket företag du ska välja. Har beställt från Landy, men har ej fått den än.
  • Anny
    daniiel skrev 2012-03-01 22:16:57 följande:
    Iiiih... hoppas den passar nu bara :D haha Det är ju en ring nertill, vilket kan bli riktigt bra för att verkligen få till vidden på den. Skulle det inte bli bra med den, så kan du nog alltid sprätta upp och plocka ur ringen :)
    bridetobe2013 skrev 2012-03-01 22:08:08 följande:

Lindex hade wonderbra tidigare men inte i stora stl.... Underverket har bara Chantelle mm. Twilfit vet jag inte vad dom har. Vart kan man hitta det annars. Måste jag ta mig till storstaden??

1/6 2012
    Haha nehepp. Jag trodde inte att det skulle finnas här heller (Skellefteå), men det fanns tydligen. Jag frågade på facebook "Någon som vet vart man köpa Wonderbra i en butik?" och fick tips. Du kanske kan höra med folk i omgivningen om de vet? Eller starta en tråd här? ;)
    http://wonderbra.timarco.se/underkl%C3%A4der/bh/wonderbra-ultimate-strapless-bra

Är det denna bh ni menar tros? Undrar om inte jag behöver något som håller upp boobsen också. De är ju inte riktig så fasta längre efter 2 graviditeter..och åldern.. Har 75E i vanliga fall.
  • Anny
    daniiel skrev 2012-03-01 22:32:40 följande:
    Japp, den vi pratar om :) Vart hon kan hitta såna att pröva i närheten av Falun :) Jag hade nog inte behövt en BH egentligen, för klänningen satt så bra, men jag kände mig så naken utan och som extra säkerhet. Jag har vanligtvis 80E-F (beroende på märke) och wonderbra 80G satt som en smäck! :)
    Så man kan behöva större kupstorlek alltså? Hmm..nåja jag väntar hem klänning först så får vi se hur det känns och ser ut då. =)
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!