Kinaklänningar och gaffel däremellan!
NU är min klänning klar hos Landy och dom ska skicka den till mig så fort dom läser mitt svar på mailet!!HAPPY, längtar tills jag får prova den!

Hej tjejer!
Igår fick jag min klänning, det tog endast 4 dagar efter att dom skickat den från Kina, otroligt!
Men jag är sååå ledsen att jag inte kan visa er så fina bilder som ni gjort här i tråden. Jag har ingen som kan snöra klänningen åt mig och på bilden nedan håller jag fast den bakom ryggen (INTE smickrande!)
Men för att visa er klänningen ändå så postar jag bilderna. För att ni ska få ett hum om hur den blev!
Den är fantastiskt välsydd, och jättefin kvalitet! blir nästan rädd för den då det är så mycket tyg, jag har ju ALDRIG provat en bröllopsklänning förut. Trodde det skulle vara enkelt men nej. Min halvstora rumpa kom knappt i så jag fick dra ur korsettsnörningen nästan helt och hållet. Det var MYCKET krångligare än jag trott att kränga på sig klänningen!
Klänningen är en aning lång (kanske 2-3 cm) men jag har inte underkjolen på mig på bilden (är ju dock en liten inbyggd sådan i klänningen såg jag!)
Min snälla fästman tog med alla 3 barnen ut så jag kunde prova, men får nog göra ett nytt försök lite längre fram då han eller någon annan kan hjälpa mig att snöra. Klänningen är iaf jättefin och jag tycker dom på Landy är så proffsiga! har haft superbra mailkontakt under hela tiden
Och totalt fick jag betala 170kr extra! (tullmoms + hanteringsavgift)
Blommorna är ganska tunga (många lager tyg) och sitter fast som berget! (jag trodde inte de skulle sitta fast så bra som de gör!)