Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Idag hoppas jag att inbjudningarna kommer förresten, fick mail från Vistaprint igår som sa att de skickades igår!! Spännande!
Men blir galen på alla reklammail vistaprint dumpar i min inbox, grr...

Idag hoppas jag att inbjudningarna kommer förresten, fick mail från Vistaprint igår som sa att de skickades igår!! Spännande!
Men blir galen på alla reklammail vistaprint dumpar i min inbox, grr...
Nu tycker jag det gafflas lite väl mkt när jag för en gång skull lämnat sjuksoffan.
Jag gilla också ränder!
Jag är en av de stackarre som fått 2 pojkar! Eller huliganer som jag kallar de Nädå mina pojkar är fakiskt riktigt lugna pojkar "för att vara pojkar", tror det är många flick-mammor som är avundsjuka på mina snälla barn.
Ta nu allt med en nypa salt. Menar bara att även pojkar kan vara "snälla" och tjejer kan, har jag märkt, vara vääääldigt viljestarka och höras minst lika mycket som "stökiga pojkar".
Jag hör dock till en av de som skulle tycka det var skitkul att ha flicka och få shoppa roliga tjejkläder (för jo det finns mer och roligare kläder till tjejer oftast) och andra tjejiga saker. Men har samtidigt fått e guddotter och sedan hävdar jag att kompisens lilla tjej är min lite granda också. Så går bra ändå.
Och nu minns inte vad det var mer jag borde kommentera.
Men kan ju iaf berätta att vi äntligen BOKAT (jaja fine bara preliminärbokat) lokal!! Tjoho! Den 29 sept lunchbröllop i Stugan i stadsparken. Okej pris, flexibel ägare som vill göra det speciellt för oss, ärlig och givetvis fin lokal och läckert läge med utsikt över stan!
http://www.stuganistadsparken.com/
Nu är det bara typ ALLT annat kvar :/
BRUDAR!!!!!
Vad ska jag ha för underkjol?????
A linje får det bli..... Men från vart???
Vart är alla när man är desperat och behöver hjälp???
Nu är det gjort! Nu är klänningen äntligen beställd, hjälp... Har även beställt mina tärnors klänningar också. Min klänning beställde jag på Milly och deras på Mylove. Håller nu tummarna för att allt skall gå vägen :)
bridetobe: Förresten, fiiiin klänning och fiin tapet!
Lindex hade wonderbra tidigare men inte i stora stl.... Underverket har bara Chantelle mm. Twilfit vet jag inte vad dom har. Vart kan man hitta det annars. Måste jag ta mig till storstaden??