Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Det ända jag tänkt på är att jag ska sola solarium, jag är en riktig blekfis annars men det vill jag inte vara i november!

Och sen... Just det, idag har vi typ köpt huuuuus!!!
Idag ska jag testgöra en tårta Jag ska ju göra bröllopstårtan själv (shit!!)
Är så nervös att sockerpastan inte kommer vilja lägga sig fint som ett lock på tårtan. Det är ju det som är det svåraste! jag har läst flera "steg-för-steg"-bloggar så jag vet hur jag ska göra, men det är såå svårt! har fyllt tårtbottnar och nu ska det få gosa till sig i kylen tills ikväll då alla barnen sover.
Och så längtar jag efter min klänning! jag vill prova den och se om jag kan klara av att ha den på mig (tycker jag ser hemsk ut i det mesta). Jag är så nervös över saker som kan gå fel, jag är ju en planeringsmänniska i huvudet och jag vill att allt ska flyta på. Vilket det gör, och har gjort hittills! gifter mig inte förns 11 nov, men skulle gärna ha maten, tårtan, kläderna, dukniong & dekoration klart IDAG om det så gick, ha ha
Sådär, nu fick jag skriva av mig lite, skönt
NU har jag hittat en tårta som är "jag", ska försöka härma den här (fast med endast 2 vån) och min kantdekor istället. Spetsen på bilden kostar 400 spänn, så dyr men är otroligt vacker! får se om jag får ett ryck och köper den ändå..
Blir nog fint med småa hjärtan i olika toner som på bilden, fast inte den med stora "hello" på, hihi
Så, nu ska jag inte posta några fler tårtbilder här i klänning-tråden hoppas jag, ville bara skriva av mig lite. Har ju ingen att snacka med förutom min älskling eftersom vi inte gått ut med att vi ska gifta oss ännu..