• Anny

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Feliz: Glömde säga, klänningen du har är väldigt fin! Verkligen. Men känner du inte 100% för den så gör du inte.

Är inte jätteimponerad av Lillyklänningen. Den är fin, helt okej. 

• Anny

jag börjar bildbomba...

Helt i spets och lite mer figurnära..?

Lite spetsapplikationer, och vad jag älskar..drapering?

En läcker v-ringad med lite mera kjol?

En fin spetssak med fina detaljer...bandet kan jag tänka mig i annan färg kanske? Och fint med spetsen över axlarna?

Vad tycker du Feliz? Vad gillar du och vad gillar du inte? Så kan jag leta vidare

• Anny
    daniiel skrev 2012-02-28 15:49:29 följande:
    Jag tänkte på en sak angående den där mermaidklänningen.

Samma tjej på båda bilderna, i vilken klänning ser hon bredare ut? 

Trots att hon har kurvor, så är ju mermaidklänningen mycker mer smickrande. Nu måste man ju känna sig bekväm i en sådan klänning också, men jag tycker bara att såna klänningar inte bara är för långa och smala tjejer.

Nej, kurviga tjejer gör sig jättebra i figurnära klänningar också tycker jag! Den andra klänningen var dock också snygg...men stoor. en hel del volym i den
  • Anny

snyggt med svart i midjan. snygg rygg!

Åååh titta vad snygg drapering!

• Anny
    Mysco skrev 2012-02-28 16:26:26 följande:
    Det finns för många klänningar!! :O
    Aaaaalldeles för många!
  • Anny
    daniiel skrev 2012-02-28 16:36:26 följande:
    Fyyy så fruktansvärt!! Är så ledsen för er skull.

Verkar bero så himla mycket på vem som har hand om sitt ärende, tyvärr. Så ska det inte behöva vara...

• Anny
    daniiel skrev 2012-02-28 16:44:52 följande:
    Detta blev ju som en käftsmäll i jämförelse. Nu är det ju inte hon som fattar beslutet, men hon sa i stort sett "Ni är ju korkade om ni tror att ni kommer få några pengar!".
    Moorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
  • Anny
    FelizLane skrev 2012-02-28 16:43:44 följande:
    Kan absolut tänka mig den här modellen på mermaid... Lagomt sådär... Men frågan, Spets? Eller inte? Spets över brösten som jag hade på min tidigare? Vill helst inte ha någon färg på klännigen förutom att kanske vita pärlor i ett band i midjan. 

Ni är ju så gulliga som hjälper mig! 
    Tycker också den mermaidmodellen är mkt trevlig. Ja hur känner du för spetsen? Tycker det funkar både helt och bara vid bysten. tar man bara vid bysten tycker jag det är snyggast med något som bryter av så gränsen mellan spets och vanlig tyg inte blir så markant. om det sedan är ett band i tyg eller band i "pynt" är väl sak samma

Hittade en spetsklänning som var riktigt snygg...i mina ögon

http://www.millybridal.com/a-line-sexy-deep-v-neckline-spaghetti-straps-with-lace-appliques-zipper-organza-wedding-dress-mwg05767.html

• Anny
    Protexblue skrev 2012-02-28 17:05:09 följande:
    Woho nu är datumet satt!!! 15 september då smäller det!! Och nu jäklar blev jag nervös. :D
    Gratulerar!! Det är längre än vi kommit. Men vi är på G, hoppas jag
  • Anny
    lillzan skrev 2012-02-28 19:38:37 följande:
    Mysco - jag har beställt därifrån, läst 50/50 bra och dåligt om dom. kan meddela hur min klänning blev. Beräknad att komma på månda. Just nu enligt tracking på fedex är den i KOELN DE, vart det nu är.
    Köln, Tyskland skulle jag tro
    Här är min milly klänning som jag är supernöjd med!! Fick den precis som jag ville, fint sydd och till bra pris. Vad mer kan man begära??     =)
    Jättefin! Såg bilderna i en annan tråd nyss. Så fina ni var!
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!