• Anny

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

bridetobe2013 skrev 2012-02-27 11:19:56 följande:

Plötsligt händer det!!!!!!

kl 09:15 plingade herr Brevbärare på min dörr och meddelade att jag skulle få utlandspaket

DEN ÄR HÄR!!!!!!!

Kort kommer sen måste hitta min gamla kamera och ta kort på den. Och ngn som kan hjälpa mig snöra så jah kan prova......

Men den är UNDERBAR!!!!!

1/6 2012
    WIIIIIIIIEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anny

Ååååh om hundra år ungefär är det min tur! (hoppas jag..om jag inte dött av ålderdom..)

• Anny

Det slog mig att jag inte ens funderat över vad det är för märke på den klänningen jag nu beställt från Kina.

Haha, jag som egentligen inte vill vara som alla andra har ju då...självklart fastnat för en...

...wait or it.........

http://www.morilee.com/bridals/blu/4868

Morilee..ja det är iiingen annan som vill ha en morilee-klänning
    !!!

• Anny
    daniiel skrev 2012-02-27 12:32:24 följande:
    Haha beställ, beställ, beställ - köp, köp, köp! ;D
    Det är ju den jag beställt från Landy ju. Silly! Blivit gaggig på gamla dar??
  • Anny
    daniiel skrev 2012-02-27 13:05:55 följande:
    Anny - Okejdå, jag kikade bakåt i tråden och ser ju att det är den du beställt. Noll koll här. Huuua, vad fin den är! :) Ska bli väldigt spännande att se resultatet sen :)
    Mmm tycker jag också. Kommer ha mardrömmar när det närmar sig.  Min värsta mardröm skulle vara om den var helt täckt av broderier..pärlor och paljetter....
  • Anny
    daniiel skrev 2012-02-27 14:46:47 följande:
    Det förstår jag. Skrev du att du inte ville ha det? Det är väl massor av pärlor på bandet i midjan? Men utöver det så ska det väl inte vara något på klänningen :)
    Nä gjorde inte det då det som sagt inte finns på klänningen. Mer  än bandet i midjan, vilka jag gillar. Jag bad om ett annat utseende på bandet dock. Men det är inte superviktigt. blir det hemskt så sätter jag ett svart enkelt band över
  • Anny
    bridetobe2013 skrev 2012-02-27 15:56:53 följande:

www.morilee.com/bridals/julietta/3055

Min är ju också en morilee...... Fast beställd från kina då....

Har inte hittat min gamla kamera än. Vete f-n vart jag lagt den. Har en digital systemkamera också men då blir korten för stora för att ladda upp... och sen får jag inte till ngn bild som gör klänningen rättvisa när den hänger på en galje......

Får nog be ngn ta när jag har den på mig.... blir i kväll eller på torsdag,,, (denna oändliga väntan)...

1/6 2012
    TORSDAG?!!!? 
    Nej nej vill ju se nuuuuuu!!

Du kan ju alltid förminska bilderna och kan du inte förminska de skicka de till mig, eller någon annan så förminskar jag/vi åt dig!

BILD BILD BILD!!

Om inte så får galge duga tills vi får se den på... *lirka lirka* 
  • Anny

urk. inbjudningar har jag inte ens börjat fundera på.

fick bilder på en liten matsal på den herrgård vi vill ha middagen med vänner. de har en liten som rymmer ca 20 personer. Blir lite intimt och mysigt tycker jag.

Vill ni se??

• Anny
    FelizLane skrev 2012-02-28 14:38:30 följande:
    Nu.. Nu känner jag mig lite smådryg. Efter om och men och mycket tänkande har jag bestämt mig för att beställa en ny klänning. 

Det vart för mycket med att sy in och så med min klänning så det skulle gå på nästan lika mycket som att köpa en ny.

Men jag är ju så förbannat velig. Ska jag göra en exakt lika dan med ett band i midjan eller ska jag ändra på något?

Älskar ju spets.. gah. Någon som bemödar sig att ge mig lite reflektioner?
    Om du verkligen är sugen på en annan klänning så köp en till. Vill du ha en klänning helt i spets?

Kom igen bildbomba oss!  
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!